Kan bookings.com niet meer openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cortado

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Hallo allemaal,

Ik zit regelmatig op de website van bookings.com, maar de laatste dagen kan ik alleen de hoofdpagina openen. Als ik dan een datum in type en zoeken als opdracht geef, krijg ik de volgende melding:
"
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

Cookie: bkng=10UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YdAEMIA6z/JYv5Qik/ en dit gaat dan nog heel lang door en als laatste dan de tekst hieronder.

Apache/1.3.37 Server at www.booking.com Port 80

Ligt dat aan de site of kan ik er wat aan doen. Ik heb het overigens alleen bij deze site tot nog toe.
Ik hoor het graag en alvast bedankt.
Rob.

Ik kan er (16:20) gewoon op.

ja ik kan er ook op, maar niet naar een volgende pagina. Dus als ik een datum ingeef en zoeken intyp dan krijg ik daarna die melding

Hoi,
verwijder je cookies eens.
Ik kan er wel op,ook via de zoekopdracht enz.
James Bursa wrote:
> This is probably because currently Booking.com never removes session
> cookies.

Laatst bewerkt:
Nou allemaal bedankt voor jullie reactie, sinds vanmiddag is het weer over. Ik heb niets gedaan of veranderd, alleen de computer weer opgestart, maar dat had ik de afgelopen week ook al meerdere keren gedaan.
Computers, voor mij blijft het allemaal een raadsel. Ik ben blij als hij elke keer weer opstart, want inmiddels kun je bijna niet meer zonder computer.

Groetjes
Rob.

Ja soms sta je voor raadsels, maar mooi dat het opgelost is.

(zet je vraag even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk boven je beginposting). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan