kan bureaublad niet meer aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
kan bureaublad achtergrond niet meer aanpassen

Hallo

ik kan mijn bureaublad niet meer aanpassen, wanneer ik op RMK klik op Bureaublad - Eigenschappen, staat er geen tabblad achtergrond (of hoe heet het alweer)
zie afbeelding

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Is er op jouw computer toevallig zo'n programmatje waarmee je restricties kunt instellen zodat bepaalde handelingen niet meer uitgevoerd kunnen worden?

Zo nee, dan zou het wel eens spyware kunnen zijn. Lees dit bericht goed door en volg de instructies op. Als je na het scannen met Spybot S&D en Ad-aware en je probleem is nog niet verholpen, kun je daar ook je Hijack-this log plaatsen. Dat moet alleen daar, want dan zullen de experts het bekijken. Dus niet in een nieuw topic of hier.

hallo megabit,

bedankt voor de reactie

Ad-aware en spybot heb ik al meermaals mee gescand... (doe ik iedere dag)
en mijn hijjack-log ziet er goed uit...

voor zover ik weet heb ik geen programma ingesteld...

wat er wel veranderd is, is dat ik wanneer ik nu afsluit, zo het schermpje (met een keuzelijst) krijg net van alsof pcke in netwerk zit (terwijl dit niet het geval is) en vroeger kreeg ik het venster met de drie knoppen...

Mss ligt het daar aan...

Andere suggesties?

heb ik geprobeerd, maar staat op 'niet geconfigureerd'... dus zoals het moet zijn

ik heb lang geleden wel es Style Xp gebruikt, zou het hieraan kunnen liggen?

Alvast bedankt om mee te denken iedereen!!!:thumb:

niemand nog een idee?

heb idee van buffy al geprobeerd, maar geen resultaat :(

dank je wel iedereen voor de vele reacties...

Ik heb alles al geprobeerd (alles wat jullie vermeld hebben), maar niets die het wil doen :(
Mijn tabblad bureaublad blijft verdwenen...

Het is geen zo'n groot fiasco, maar zou gewoon willen mijn bureaublad grijs maken (k weet het, lekker saai ;-)), is er nog een andere mogelijkheid om dit aan te passen?

ja dat is er wel misschien te simpel om er aan te denken
scan een grijs vlakje en sla dat op als een afbeelding
klik daar met rechts op en kies voor als bureaublad gebruiken.
het lukt met eigen scans dus zou het met een grijs vlak ook moeten lukken.
we horen wel of het gelukt is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan