Opgelost Kan Ccleaner, Avast cleanup geen toestemming geven ?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb een nieuwe smartphone namelijk een Oneplus Nord 4.
Nu heb ik hier Ccleaner en ook al Avast cleanup opgezet maar ik kan deze niet gebruiken omdat ik deze app's geen toestemming kan geven.
Telkens wanneer ik via "mijn apps" toestemming wil geven krijg ik de melding : beperkte instelling.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?Screenshot_2024-08-29-16-28-24-73_fc704e6b13c4fb26bf5e411f75da84f2.jpg

Na lang zoeken dan toch plots gevonden.
Ondertussen gevonden, mocht nog iemand via de zoekfunctie hier uitkomen
;)

Die puntjes rechtsboven bij de app instellingen.

Waar heb je Avast en CCleaner voor nodig op een Android/OxygenOS telefoon?

Om regelmatig al de rommel(cache) op te ruimen.

Op een Android/OxygenOS telefoon heb je geen Avast of CCleaner nodig, juist omdat je geen rommel wil heb je twee overbodige apps geïnstalleerd.

Er kan niets gebeuren zolang je al je apps uit de officiële Store download en Installeert, je blijft als het ware in een beveiligde omgeving. (Android/OxygenOS versie en beveiligingsupdates)
Via Playstore >profiel foto > Play Protect kan je je telefoon laten scannen op malware , niet nodig om zelf te doen.
Alle apps uit Playstore worden eerst door Google gescand op malware voordat het wordt vrijgegeven.

Kan weleens voorkomen dat een App niet te vinden is in Playstore meestal door regiobeperking dan nog screent Android desbetreffende applicatie,wel zo verstandig om het te downloaden via een vertrouwde website.

Via Instellingen >Apps > desbetreffende App >Opslag kan je een app verwijderen of Cache Legen en Gegevens wissen.

Ja, maar die app zoals ccleaner ruimt in één keer alles deftig op wat toch wel heel makkelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan