Kan CD niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
IK heb Vista terug geinstallerd en wil nu mijne Office terug installeren, maar de CD ROM lezer wil die niet lezen. Wellicht is er iets mis met die CD ROM lezer, doch andere CD's kan hij wel lezen. Nu kan ik geen office documenten lezen. Wat kan ik doen om toch die ciles te lezen. Bv *.doc
Lode

Dan ga je toch naar een andere computer/laptop met die cd én een memory-stick.
Kopieer de inhoud van de cd naar memory-stick
Neem memory-stick mee naar je computer die je zojuist geherinstalleerd hebt, en installeer vanaf memory-stick.

Als de Office cd-rom echt onleesbaar is (ook op die andere computers/laptops), dan zal het wel een gebrande zijn. Die hebben een lagere houdbaarheid dan geperste cd's.

Tijs.

Zal ik één dezer eens proberen. We zien dan wel. Dank alleszins en ik laat U het resultaat weten.
Lode

@roadworker: Je optimisme is te prijzen, maar niet realistisch: Als de schijf echt slecht leesbaar is (vanwege veroudering etc.), dan kan Isobuster er doorgaans niets nuttigs mee: Je blijft maar op Retry klikken, maar de data kan hij dan niet lezen...

Tijs.

Je kunt altijd nog OpenOffice installeren, dit is een gratis te downloaden programma.

Of diens variant LibreOffice.

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de Office naar en USB stick gekopieerd en hem zo kunnen installeren. Als ik na de installatie de CD inbracht starte hij wel op om bv te herstellen, verwijderen of iets toe te voegen. Eigenaardig dat andere CD's wel draaien. Is er dan iets mis aan de CD?
Alvast bedankt voor de geboden hulp.
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan