Kan CD-ROM speler niet vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb eeb Lightscribe HP brander. Nu wil ik een CD branden en nu kan het systeem de brander niet vinden (alleen bij lightscribe) (zie bijlage).
Terwijl ik met deze brander verder alles kan doen.
Wie heeft de oplossing?

Groet, Martin

Bijlagen

Wil je je cd lightscriben, of muziek branden? (voor het lightscriben wel even op de kop leggen)

Hallo, dat is mij allemaal bekend, maar als ik een printopdracht geef of zelfs als jet het programma opstart krijg ik deze melding en ook een andere (zie bijlage)

Groet, Martin

Bijlagen

Even de driver-recovery Cd-rom erbij pakken en lightscribe opnieuw installeren.

... en die kan nou juist niet vinden...

Weet iemand waar die te downloaden is?
Het type is HP dvd840

Martin

Welk programma gebruik je? Ik SureThing CD Labeler, werkt top en is gratis.
Wellicht mankeert het aan het programma.

Hallo, ik gebruik hetzelfde programma, maar ook het programma van Lightscribe, dat is het probleem niet. Alleen, het programma ziet de brander niet!!!

Martin

Kun je die DVD-writer niet aanwijzen voor het programma SureThing CD Labeler.(stel dat je er 2 hebt ingebouwd in je PC dan moet je toch kunnen bepalen welke er nu precies gaat branden.)

Zodra je op print druk, krijg je een venster met de tekst:
There are no Lightscribe devices found on this system.

Terwijl ik de brande (HP dvd840i) gewoon kan gebruiken om CD/DVD's te branden en alles af te spelen, maar geen lightscribe!

Martin

Ik ben nog steeds geen steek verder. Ik krijg bij alles de melding die in de bijlage staat.
De brander heeft, voordat ik de schijf formatteerde, gewerkt, maar doet nu niets met lightscribe.
Ik kan wel gewoon branden en afspelen.
Ik hoop dat ik de oplossing krijg!

Martin

Bijlagen

Hallo,
Het probleem is opgelost. Door een geweldige service van HP.
Deze heeft alles doorgenomen en uiteindelijk met een download gekomen en alles werkt weer.
Dank HP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan