Kan Chrome niet synchroniseren op mijn smartphone Samsung Galaxy S4 mini

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Hallo allen,
Ik kan Chrome niet synchroniseren op mijn S4 mini.
Als ik in Chrome op instellingen druk, staat er al direct "Synchronisatie is uitgeschakeld".
Ga ik verder via mijn google account naar synchronisatie-instellingen, dan staat er onderaan het scherm in het klein: "Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf". En dit staat er al enkele dagen (sinds ik probeer te synchroniseren).
Wat betekent dit en hoe los ik dit op?
Groeten,
Geert1964

Hallo Geert. Is dit wat voor je.

1.Als je de Chrome-browser voor Android de eerste keer opstart, wordt er gevraagd of je wilt inloggen met je Google-account.

2.Als je eenmaal bent ingelogd, kun je beginnen met synchroniseren.

3. Ook via ‘Instellingen > Accounts > Google‘ kun je zien of de Chrome-browser synchroniseert.

Dan kun je nog vinkjes zetten enz.

geert.JPG

Hallo manamana,
Dat is allemaal juist ingesteld en ingelogd bij mij.
Ik lees ergens anders dat er al enkele dagen problemen zijn bij google/chrome...
Als het dat is, ligt het niet aan mij of mijn instellingen...
Groeten,
Geert1964

Dit is vreemd. Heb je laatst nog een update gehad op je toestel of zo.
Bij mij werkt alles gewoon naar behoren. Heb je in je toestel gekeken, bijvoorbeeld deze. Bij jou zal het misschien iets anders eruitzien.

Tik op Apps → Instellingen (→ Algemeen) → Accounts.
2. Tik op het account waarvan je de instellingen wilt veranderen.
3. Tik nu op het e-mail adres, of de accountnaam.
4. Vink (jes) hier aan welke gegevens je wilt synchroniseren met je toestel.

En of de onderstaande link even doorspitten. Er staan nog veel meer linkjes in. Heb niet alles gelezen. :D

account verwijderen en opnieuw enz enz......

https://support.google.com/chrome/answer/3097271?hl=nl

Laatst bewerkt:
Hallo manamana,
Die vier stappen heb ik al allemaal doorlopen; ook account verwijderd en opnieuw aangemeld/ingelogd.
Ik kan afzonderlijk tikken op wat (vierde stap) ik wil synchroniseren en dan meldt hij dat het gebeurd is (met het uur en de datum van dan), maar in werkelijkheid is er niets (toch Chrome niet) gesynchroniseerd.

Die link zal ik nog eens bekijken...
Groeten,
Geert1964

Hallo,
Het probleem is opgelost.
Ik heb Gmail opgestart op mijn smartphone (had ik nog niet gedaan), en daar kwam direct de vraag of ik synchronisatie wilde instellen.
Daarop getikt, en klaar is kees.
Chrome synchroniseert nu in beide richtingen.
Groeten,
Geert1964

Dat is mooi. Je bent waar je wezen moest. Netjes zo. Jij ook bedankt. Groet manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan