Kan computer niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kot

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
23
Hallo allemaal, ik hoop dat ik hiet goed zit.

Ik heb een probleem.
Als ik mijn computer probeer op te starten komt hij tot het windows laadschermpje en dan ineens poft hij uit en start opnieuw op.

Als ik in veiligemodus pobeer op te starten gebeurd het zelfden alleen zie ik dat laadschermpje niet.

Afijn, ik de hd geformateerd en windows er opnieuw opgezet. alles gaat even goed en dan pof, weer hetzelfde.

Ik heb net een nieuwe hd gekocht, en daar gebeurd het weer.
Ik heb alle componenten eruit gehaald, bios gereset maar niks helpt.

Weet iemand nu wat er stuk is? Ik denk zelf de voeding of het moederbord, maar voordat ik weer wat nieuws ga kopen en niet werkt vraag ik het maar even aan jullie!

Alvast bedankt.
 
Hoe is de staat van je koeling?? Heb je je CPU koeling al schoongeblazen en je voeding voor zover dat gaat?
Kijk anders in je BIOS hoe ver de temperatuur oploopt van je CPU.
 
De koeling is goed. De cpu is rond de 38 graden. Alles is schoon, zelf in de voeding. Geen spoor van oververhitting te bekennen.

Ik heb nog eens goed na gedacht, het gebeurd volgens mij elke keer als ik de support cd van mijn moederbord heb gebruikt. Volgens mij gaat het dan mis met de chipset. maar dat weet ik niet zeker.

Ik denk dat ik morgen maar eens langs de winkel ga en een nieuw moederbord ga halen. Ik hoop dat ik hem terug kan brengen als hij het zelfde doet.

Ik hou jullie op de hoogte!!
 
De koeling is goed. De cpu is rond de 38 graden. Alles is schoon, zelf in de voeding. Geen spoor van oververhitting te bekennen.

Ik heb nog eens goed na gedacht, het gebeurd volgens mij elke keer als ik de support cd van mijn moederbord heb gebruikt. Volgens mij gaat het dan mis met de chipset. maar dat weet ik niet zeker.

Ik denk dat ik morgen maar eens langs de winkel ga en een nieuw moederbord ga halen. Ik hoop dat ik hem terug kan brengen als hij het zelfde doet.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Het was idd het moederbord.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan