Kan D schijf niet meer gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suzanne30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2010
Goedenavond allemaal,

ik ben hier nieuw en niet zo heel handig met computers en hoop dat jullie me willen helpen?!!
Ik heb de laatste tijd een hoop gelezen maar kom zelf niet zo goed uit termen en antwoorden.

Ik heb vorig weekend heel veel last gehad van Trojaanse paarden (totaal 26 stuks). Nadat ik deze
eindelijk na een heel weekend heb kunnen verwijderen kwam ik met het volgende probleem.
Mijn C schijf was vol dus wilde het verplaatsen naar mijn D schijf maar daar liep het op vast.
Sindsdien krijg ik telkens de volgende mededelingen
1. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een i o apparaat
2. Kan niet alle gegevens voor bestand D:\$Mft opslaan. De gegevens zijn verloren gegaan. Deze fout kan zijn veroorzaakt door een in de computerhardware of netwerk verbinding. Probeer bestand ergens anders op te slaan.
3. Een geel uitroepteken bij de klok maar geeft geen info als je erop gaat staan.
4. En mijn pc start langzamer, krijg zelfs soms ff een zwart beeld en komt krakend geluid uit de boxen.

Wat kan ik eraan doen om mijn pc weer draaiend te krijgen?

Ik heb wel pas mijn ram geheugen uitgebreid van 512 mb naar 2x 1gb.

Groetjes Suzanne

Als ik jou was zou ik de pc nog eens goed doorscannen in veilige modus. Het zou best kunnen dat er nog een paar achtergebleven zijn. En hoe kom je ooit aan zoveeltrojans?:shocked:

mvg
Corstian

Allereerst heel hartelijk dank voor deze snelle reactie.

Ik weet dat er sowieso een trojaan meegekomen is met een gedownload item. Maar waar de rest vandaan komt heb geen idee.

Hoe moet ik hem scannen in een veilige modus?:o

Mvg Suzanne

Ik heb nu 2x mijn pc in de veilige modus gescand met MBAM.
Op mijn c schijf zitten geen virussen maar halverwege mijn D schijf stopt de
pc met scannen en start hij opnieuw op. En ook tot het moment van opnieuw
opstarten zit er geen virussen op.

Ik ga hem nu opnieuw scannen maar dan op de gewonen manier.

Ik heb nu mijn pc weer gescand met MBAM en weer liep de pc vast tijdens het scannen van de D-schijf.
Zou het probleem verholpen kunnen worden om de D-schijf te formateren??

Groetjes Suzanne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan