Hallo mensen,
Misschien weten jullie raad.
Ik heb een andere pc met xp home waar ik niet meer in kom.
Hiervoor had ik dezelfde xp home erop zitten. Maar nadat ik mijn NVIDIA videokaart wou installeren, waarschuwde xp wel dat als ik deze software installeer dat de pc niet meer goed zou werken. Terwijl het voor xp was bedoelt.
Toen ik mijn pc naar virussen ging controleren vond hij een heleboel die PRE_Pirate_A en B heette. Die had ik allemaal verwijderd. Bleek ik dus ook bestanden van het systeem te hebben verwijderd
.
Dit kan misschien ook ergens anders van zijn.
Ik startte de pc opnieuw op. Stopte de pc bij een aanmeldingsscherm waar de gebruikersnaam al is ingevuld en waar je een wachtwoord moet invullen.
Ik heb dit echt nooit gehad en al helemaal geen wachtwoord ingevuld.
Ik heb vandaag XP home opnieuw geinstalleerd, krijg ik nog steeds hetzelfde.
Weet iemand raad
Misschien weten jullie raad.
Ik heb een andere pc met xp home waar ik niet meer in kom.
Hiervoor had ik dezelfde xp home erop zitten. Maar nadat ik mijn NVIDIA videokaart wou installeren, waarschuwde xp wel dat als ik deze software installeer dat de pc niet meer goed zou werken. Terwijl het voor xp was bedoelt.
Toen ik mijn pc naar virussen ging controleren vond hij een heleboel die PRE_Pirate_A en B heette. Die had ik allemaal verwijderd. Bleek ik dus ook bestanden van het systeem te hebben verwijderd

Dit kan misschien ook ergens anders van zijn.
Ik startte de pc opnieuw op. Stopte de pc bij een aanmeldingsscherm waar de gebruikersnaam al is ingevuld en waar je een wachtwoord moet invullen.
Ik heb dit echt nooit gehad en al helemaal geen wachtwoord ingevuld.
Ik heb vandaag XP home opnieuw geinstalleerd, krijg ik nog steeds hetzelfde.
Weet iemand raad

Laatst bewerkt: