Kan de goede verbinding niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoMiZcOr

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Hallo,

Ik heb net windows xp geïnstalleerd op de computer van m'n vriendin,
ik heb een pci kaartje erin gestoken en daar een antenne op aangesloten. we konden alleen helemaal niks meer aan drivers of aan software vinden dus even op het kaartje gekeken en de drivers via internet binnengehaald (rtl8180l 1.73 driver) alles ging goed totdat hij ging zoeken voor een draadloos netwerk verbinding. of mijn router nu wel stroom heeft of niet hij vind een drietal verbindingen. ik kan dan verbinding maken met die verbindingen maar vervolgends kan ik totaal niks, ik heb geen netwerk of watook, en omdat ik van de rest totaal geen ervaring heb met draarloze netwerken weet ik ook niet waar ik het zoeken moet! weet iemand wat ik fout doe!?

Hoi,

Ik begrijp dus, dat je een draadloze internetverbinding wilt via een ander in je buurt?
Want je zegt dat je zelf geen draadloze router (of netwerk, of wat je er ook van bakt) hebt.
Compliment voor je 'buren', want die hebben de zaak kennelijk goed beveiligd......

Succes ..... :o ...... !!!

of mijn router nu wel stroom heeft of niet hij vind een drietal verbindingen.

sorry maar hier bedoel ik dus mee dat hij mijn router niet vind, ik heb wel alle hardware en totaal geen software of wat ook... en ook geen ervaring met een draarloos netwerk, van mij mag er nu gelijk een kabel gelegd worden naar die router ben ik van heel et gezijk af maarjah ze willen het liever zo

Geef eens wat meer informatie.

1) Welke provider
2) Welke router heb je
3) Welk PCI kaartje

Provider: Zeelandnet
Router: D-link DI-6246
Pcikaart: Realtek RTL8180L

En waar zou je dat dan moeten invoeren? heb ik volgends mij niet gehad, en waar kan ik die vinden?

nou ehm... ik heb gewoon lekker een kabel aangelegd en netjes weggewerkt:thumb: , ze zit gelijk op het net en zit je niet te donderen met ontvangst enzo ook. bedankt aan de mensen die geprobeerd hebben me te helpen.

Greetz, NoMiZcOr:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan