Kan de map niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tolga15

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Berichten
210
Hallo,

een tijdje geleden had ik Windows 7 geinstalleerd op mijn HP laptop. Ik wou na de installatie de map Windows.old verwijderen. Ik had eerst alle mappen in Windows.old verwijderd een voor een. Toen ik de map zelf wou verwijderen lukte dit niet. De naam veranderde ook nog in ZZZZZZZZZ.ZZZ. Als ik deze map nu probeer te verwijderen dan geeft hij iets aan:

Door een onverwachte fout kunt u de map niet verwiijderen. Als deze fout blijft optreden, kunt u aan de hand van de foutcode hulp zoeken bij het oplossen van dit probleem.

Fout 0x80070003: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

3,00 staat er nog onder.

Hoe zorg ik ervoor dat deze map wordt verwijderd uit mijn laptop?
 
Je aanpak is fout: De manier om Windows.old te verwijderen is via Schijfopruiming. Daar is een tabblad met de optie dat Windows.old verwijderd mag/moet worden.

Je zou kunnen kijken of die optie nog beschikbaar is. Indien niet, probeer dan die naam van ZZZZZZZZZ.ZZZ weer in windows.old te veranderen en probeer het opnieuw.

Werkt dit allemaal niet, dan zul je m.i. moeten uitwijken naar opstarten van een Ubuntu Live CD om die map te verwijderen.

Tijs.
 
ik heb eens geprobeerd om die mappennamen te veranderen. Nadat ik ze had veranderd kon ik ze wel verwijderen.
Bedankt voor jullie medewerking
 
Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is.

Graag je vraag nog even op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan