Kan de opgegeven module niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Bij het opstarten van mijn PC krijg ik 3 rare meldingen. In de ene staat:
"er is een fout opgetreden biij c:/users/theo/appdata/local/temp/pmoOetT.dll". Bij de volgende staat:
"er is een fout opgetreden bij c:/windows/system32/urqNgRvt.dll". Bij de laatste staat:
"er is een fout opgetreden bij c:/windows/system32/9v04652b-341f-121b-aca4-57c7.dll".
Waar dit allemaal van komt is mij een groot raadsel. Ik heb ook geen idee wat ik er mee moet doen. Iemand een suggestie?

doet je pc het na die tijd wel weer?

ook is het handig te melden wat je besturings systeem is
ZO JA.....

ga naar Start » Uitvoeren » en typ "%TEMP%"

er opent zich een nieuwe map... verwijder de gehele inhoud hiervan :thumb:
start je pc op... kijk of het probleem is opgelost, (ik weet niet of ze allemaal opgelost zijn, maar volgens mij in iedergeval 1)

Het gaat om een PC met WIndows VIsta Home Premium met 2Gb intern geheugen en 820 Gb harde schijf. Het uitvoeren van de temp instructie heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Ik vind het ook vreemd dat er iets rond system32 wordt aangegeven. Het bij iedere opstart krijgen van de melding vind ik heel vervelend. Iemand een suggestie?

Jammer maar helaas heeft het scannen met superantispyware niet het gewenste resultaat opgeleverd. Er is behoorlijk veel spyware gevonden maar de meldingen blijven bij het opstarten verschijnen.

herinstallatie bestuurings systeem?? ....mogenlijkheid:rolleyes:

Dat heb ik inderdaad al serieus overwogen. Ik denk dat ik zoiets maar ga doen want ik vind die meldingen steeds heel vervelend.

Groet

Theo

Hoi !

Opstarten van de Vista-DVD en "repareren" al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

ja wil ook vaak werken.. i.p.v opnieuw installeren zit er vaak een repareer tool op zo'n CD

De repeatietool gaf niet het gewenste resultaat. Daarom maar een gewone herinstallatie uitgevoerd.

Groet

Theo

ja, maar welke commands heb je dan uitgevoerd? :confused:

maar ja, goed dat het dan is opgelost door een herinstallatie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan