"..kan de pagina niet vinden.."

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge.v

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
beste mensen,

Kan iemand mij misschien vertellen hoe het kan dat ik een website ,die ik altijd bezocht , nu ineens niet meer kan bezoeken.
Ik krijg nu de melding .." kan de pagina/server niet vinden.."
Het gaat namelijk om een kunstsite http://www.ArtWanted.com
Ik heb met iemand gemaild die daar ook bezoeker is en die heeft geen problemen om op de site te komen.
Ik heb windows xp en sinds kort sp2 .Zou het kunnen dat door de installatie van windows sp2 de instellingen
zijn veranderd?
Ik ben een volslagen leek op dit gebied en heb geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Als iemand een idee heeft dan zou ik dat graag horen.
Alvast bedankt.

Inge.v

De site opent idd niet.
Waarschijnlijk ligt de betreffende server eruit.
Of de page is verwijderd, of heeft een andere naam gekregen.
Of ze plegen onderhoudt...
Of....
Of....

Probeer het morgen nogmaals zou ik zeggen.

Bedankt voor je reactie Paul.

De website is erg populair en zeer actief ,en vandaag ontving ik zelfs hun nieuws brief ,dus ik hou het dan maar op onderhoud.
Ik weet van nog iemand dat die hetzelfde probleem ondervind als ik , maar van weer een ander hoorde ik vandaag dat die wel op de site kan komen.
Dat vind ik dan wel vreemd.
Dit probleem doet zich al ruim een week voor, daarom dacht ik dat het misschien de instellingen zouden zijn.
Ik ga nog even verder informeren en als het over een week nog niet in orde is dan kom ik weer eventjes terug voor jullie goede adviezen.
bedankt!
Inge.V

inmiddels weet ik dat de website het gewoon doet!

Gisteren even gevraagd aan iemand op het andere forum en die had geen probleem om op de site te komen.
Dus is het waarschijnlijk toch iets met de instellingen?....

Inge. V

Het probleem doet zich nog steeds voor.Ik kan nog steeds niet op die website komen.