"..kan de pagina niet vinden.."

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge.v

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
beste mensen,

Kan iemand mij misschien vertellen hoe het kan dat ik een website ,die ik altijd bezocht , nu ineens niet meer kan bezoeken.
Ik krijg nu de melding .." kan de pagina/server niet vinden.."
Het gaat namelijk om een kunstsite http://www.ArtWanted.com
Ik heb met iemand gemaild die daar ook bezoeker is en die heeft geen problemen om op de site te komen.
Ik heb windows xp en sinds kort sp2 .Zou het kunnen dat door de installatie van windows sp2 de instellingen
zijn veranderd?
Ik ben een volslagen leek op dit gebied en heb geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Als iemand een idee heeft dan zou ik dat graag horen.
Alvast bedankt.

Inge.v

De site opent idd niet.
Waarschijnlijk ligt de betreffende server eruit.
Of de page is verwijderd, of heeft een andere naam gekregen.
Of ze plegen onderhoudt...
Of....
Of....

Probeer het morgen nogmaals zou ik zeggen.

Bedankt voor je reactie Paul.

De website is erg populair en zeer actief ,en vandaag ontving ik zelfs hun nieuws brief ,dus ik hou het dan maar op onderhoud.
Ik weet van nog iemand dat die hetzelfde probleem ondervind als ik , maar van weer een ander hoorde ik vandaag dat die wel op de site kan komen.
Dat vind ik dan wel vreemd.
Dit probleem doet zich al ruim een week voor, daarom dacht ik dat het misschien de instellingen zouden zijn.
Ik ga nog even verder informeren en als het over een week nog niet in orde is dan kom ik weer eventjes terug voor jullie goede adviezen.
bedankt!
Inge.V

inmiddels weet ik dat de website het gewoon doet!

Gisteren even gevraagd aan iemand op het andere forum en die had geen probleem om op de site te komen.
Dus is het waarschijnlijk toch iets met de instellingen?....

Inge. V

Het probleem doet zich nog steeds voor.Ik kan nog steeds niet op die website komen.
Via google heb ik de site gevonden. . Door daarna op de "..in cache opgeslagen tekst.." te klikken werd de site zichtbaar, echter met rode kruisjes waar afbeeldingen zouden moeten staan.
Als ik op de url klik dan krijg ik de boodschap .."de pagina kan niet worden weergegeven."
Ik heb al wat er stond over instellingen die verandert zouden moeten worden en zo opgevolgt via extra-internet opties... , maar de pagina wordt niet weergegeven.
Via iemand anders weet ik dat er met de site niets aan de hand is, heb het zelfs meerdere malen gechecked.

Nu is het zo dat in mijn outlook expres ook geen plaatjes meer meekomen en daarvoor in de plaats rode kruisjes staan.Dat is sinds sp2 weet ik.

Zou het dan toch iets met de veiligheids instellingen van sp2 te maken kunnen hebben?

Zijn er mensen , die naar aanleiding van deze informatie misschien iets kunnen vertellen hoe dit op te lossen?
Voor het gemak hier nogmaals de url waar het om gaat:
http://www.ArtWanted.com

Inge.V

Kijk dit eens even na:
Open je Internet Explorer, Extra, Internet Opties.
Tabblad Privacy, zet met de schuifregelaar de instellingen op "Laag"
Klik OK.

Ik heb het geprobeerd Teknobel,
maar helaas het werkt niet.
Ik heb de schuifregelaar zelfs nog lager gezet ,zodat alle cookies geaccepteerd zouden worden en ook dan werkt het niet.
Bedankt in ieder geval voor je moeite en reactie.
Voor zover ik weet is dit de enige site waar mee ik dit probleem heb. Het zal toch ergens aan moeten liggen.

Inge.V

Geen probleem.
Ik kan zonder probleem op je genoemse website komen.

Als die website werkte heb je al geen probleem met java.
Misschien heeft het iets te maken met Active-X elementen.

Kijk eens onder je adresbalk, verschijnt daar zo geen lichtgele balk ? Dat is de informatiebalk. Als je erop klikt, kan je kiezen: "Geblokkeerde inhoud toestaan...".
Als je dit toestaat, lukt het dan ook niet ?

adresbalk...bedoel je dat waar je normaliter je url in typt....? ik zie niets van van een lichtgele balk.
Als ik boven aan de pagina op beeld klik verschijnt er werkbalk,statusbalk en explorerbalk.Als ik op werkbalk ga staan verschijnt standaardknoppen, adresbalk en koppelingen.Als ik op adresbalk klik gebeurt er niets.
Maar waarschijnlijk bedoel je iets anders...?

Ik snap helaas niet zoveel van de techniek. :(

Inge.v

Het probleem is opgelost ,het werkt weer!
Vanmorgen werkte het nog niet en ik weet nog steeds niet wat de reden geweest kan zijn .Waarschijnlijk toch een foutje aan de kant van de betreffende website vermoed ik.
Eind goed, al goed dan maar.
In ieder geval heel erg bedankt voor het meekijken en meedenken Paul-RT en TeknoBel .Nu kan ik in ieder geval weer vooruit.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan