kan de pagina van microsoft niet open krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
ik kan de microsoft pagina niet open krijgen ik wil me windows updaten en me internet explorer upgraden naar internet explorer 8 beiden lukt niet nou is het probleem dat ik zelfs msn nu niet meer kan openen omdat die me telkens de bericht weergeeft download internet explorer 8 wat nu?

Laatst bewerkt:
nou, ik zou zeggen, bel die mensen van base, als je zeker weet dat het sinds de overgang naar hun allemaal vercracked is..
en je hebt het erover dat je pc hangt als je meerdere pagina's tegelijk opend? is dat je hele Pc die hangt, of doet je internet explorer dan niet meer?

nou, ik zou zeggen, bel die mensen van base, als je zeker weet dat het sinds de overgang naar hun allemaal vercracked is..
en je hebt het erover dat je pc hangt als je meerdere pagina's tegelijk opend? is dat je hele Pc die hangt, of doet je internet explorer dan niet meer?

ik heb ze gecontacteert en die hebben me niet verder kunnen helpen behalve door me door te verwijzen naar een winkel die me computer kan nakijken:mad:
ik kan nu wel alle paginas open doen via firefox maar de microsoft pagina gaat nog steeds niet open waardoor ik ook de internet explorer8 niet kan downloaden en als resultaat hiervan me msn dus niet kan gebruiken iemand enig idee wat er mis is met de site of met mijn computer
alvast bedankt

Welke melding krijg je als je naar www.microsoft.com gaat? (eventueel screenshot?)

als je in een dos-box zit (start; uitvoeren; cmd) en je typt daar ping www.microsoft.com, welke melding krijg je dan terug?

Welke melding krijg je als je naar www.microsoft.com gaat? (eventueel screenshot?)

als je in een dos-box zit (start; uitvoeren; cmd) en je typt daar ping www.microsoft.com, welke melding krijg je dan terug?
ik krijg dan de bericht niet herkenbaar als internet of externe bestelling zo iets als kan host niet omzetten
zo iets dergelijks me windows is frans dus dit heb ik eruit begrepen :o .
maar het word dus niet vastgepakt net als bij andere websites waar ik dan de ip adressen te zien krijg en zo
dit krijg ik te lezen als fout bericht

en hier is de tekst wat op de screenshot staat
http://i275.photobucket.com/albums/jj291/camelia24/xp.jpg
even dubbel klikken op de foto voor vergroting

Laatst bewerkt:
kun je het ping commando wel uitvoeren?
druk op de toetsencombinatie Windows+R
typ cmd en dan enter
typ in het venster wat dan verschijnt ping www.microsoft.com en dan enter
wat komt er dan voor melding?

merkwaardig, ook de ping geeft aan dat microsoft.com niet te vinden is.
(vertaling: Ping-aanvraag kan host www.microsoft.com niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw.)
Lijkt er op dat de dns niet in orde is, maar daar heb ik niet zoveel verstand van...

merkwaardig, ook de ping geeft aan dat microsoft.com niet te vinden is.
(vertaling: Ping-aanvraag kan host www.microsoft.com niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw.)
Lijkt er op dat de dns niet in orde is, maar daar heb ik niet zoveel verstand van...

ok alsnog bedankt voor je tijd en moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan