Kan de PIONEER DVD-ROM DVD-105 ook DVD+ en/of DVD- aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik heb een PIONEER DVD-ROM DVD-105, maar weet niet of ik daar ook DVD+ en/of DVD- op af kan spelen.

Iemand enig idee?

Ik heb helaas nog niet van die schijfjes, maar omdat ik ze wil bestellen en daarvoor veel moet betalen wil ik het graag weten.

Hoi Mario,

Ik heb geen brander, maar een DVD-ROM speler.

PIONEER DVD-ROM DVD-105

Het gaat mij dus om het lezen.

Kan er niet veel over vinden.

Zou zeggen beide formaten maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen. Kun je in je omgeving een dvd+ en dvd- lenen om te testen?

Ik ken niemand met dvd- en of dvd+ schrijfjes.

Ik weet dat het apparaat uit het jaar 2000 komt en dat het schijfje er direct in gaat i.p.v. dat eerst een laadje open en dicht moet.

Rare vraag misschien, maar waarom wil je dan lege DVD's bestellen? Daar kun je toch niets mee als het geen brander is? Pioneer zelf is aanhanger van de - versie. Ik zou dus daarop mijn geld zetten.

beste methode: gewoon proberen, als je een goed apparaat hebt leestie ook nog wel dvd+/-rw's uit.

succes

Als het een apparaat van nu zou zijn denk ik wel, maar aangezien het apparaat al in 2000 het ligt zag, twijvel ik bij beide. Ik heb alleen originele DVD's.

Ook de DVD-speler waar ik gebruik van maak kan zowel + als - aan. Leuk zo'n fabrikant die verkeerde info geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan