Kan de printer niet meer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martha Posthumus

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Berichten
475
Hallo,

Gisteren heb ik Cheyennne Bitware Fax op mijn computer geinstalleerd met W2000 als besturingssysteem. Toen ik vandaag de computer aandeed kreeg ik een foutmelding:
Spools.exe heeft een fout gegenereerd en wordt gesloten door Windows. U dient het programma opnieuw te starten.

Toen ik wilde printen wilde dat niet, kreeg de foutmelding:
Moet een printerinstelling hebben om een kopie te maken. Ga naar configscherm en installeer een printer.

Maar bij het configscherm lukte niet om een printer toe te voegen, deze foutmelding kwam:
Kan niet doorgaan door gebrek aan hulpbronnen. Het afdruksysteem is niet beschikbaar.

Ik denk dat het komt door het installeren van de fax, ik snap alleen niet wat er fout is gegaan. Kan de fax ook niet deinstalleren.
Wie kan me hiermee helpen? BVHD

groetjes Martha
 
misschien eens kijken of het systeem een herstelpunt heeft gemaakt bij het installeren van dat programma
als dat gebeurt is even herstellen naar dat punt
 
Windows 2000 heeft geen herstelpunten, was dat maar waar Jheroen, dan had ik dat al gedaan.

Het is zo raar dat ik die printer niet meer kan installeren via configscherm Printers, zal het eens met de CDRom proberen.

Heb ook W98 op dezelfde computer en daar kan ik wel printen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik W2000 er maar overheen ga installeren, misschien dat dan die stuurprogramma's er dan weer op komen? Maar dat doe ik morgen wel even.

Groetjes Martha
 
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden op deze site:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q257859

Alleen vind ik het een beetje gevaarlijk om maar van alles in het register te veranderen,
zou iemand in het Nederlands kunnen doorgeven wat ik allemaal moet doen vlgs de
Engelse hulp, want ik vind het gevaarlijk om het register te veranderen, want als ik een fout maak
dan ben ik nog verder van huis.
Heb ook al geprobeerd een vorig registerbackup te importeren, maar toen kreeg ik een foutmelding,
dat er een fout was opgetreden.
Wie wil me helpen, BVHD

Groetjes Martha
 
Laatst bewerkt:
Bitware is niet compatible met Windows 2000.
Ik had er al teveel sleutels uitgehaald en toen was ik de LTPpoort kwijt,
gelukkig had ik de boel gebackupped, dus kon ik het daarna herstellen.
En mijn printer werkt weer, helemaal zelf opgelost, tjonge das toch wel knap. :thumb:

Bedankt voor de ruimte om me te kunnen uiten.

Groetjes Martha :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan