kan de server niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaas

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Ik heb vaker problemen als ik op internet of outlook ben,
als ik op een site aangekomen ben en dan moet ik een snelkoppeling (link), (ik kom even niet op de naam) klikken om verder doorverwezen te worden op die site,

dan gaat dat niet altijd, ik krijg dan de bekende melding van "kan de server niet vinden", dit gebeurt zowel in outlook als internet explorer.

Ik ben al in internet via , extra>internet optie,s>beveiliging en geavanceerd met van alles bezig geweest maar ik krijg het niet opgelost.
weet iemand wat ik bedoel en wat de oplossing kan zijn?
Groetjes

Verschillende site,s waaronder de site van Bayern Munchen, om daar op het forum te komen moet je op de openingsite klikken op community (forum) na het invullen van mijn wachtwoord, dit gebeurt ook bij andere site,s de openingsite krijg ik altijd geopend maar als ik dan verder moet op de betreffende site dan krijg ik bijna altijd kan de server niet vinden, maar dit is niet op alle sites het geval, bij sommige wordt ik wel nog gewoon doorverbonden naar hetgeen ik wil zijn.

Overigens is dit in microsoft outlook hetzelfde als wat ik hierboven beschrijf.

Kan het niet zo zijn dat ze met onhoud bezig zijn? Morgen misschie wel!

nee, vandaag doet hij het nog niet.

Ik zoek verder

Bedankt

Het probleem is inmiddels opgelost.

ik had de gratis firewall Kerio geinstalleerd en deze heeft voor de nodige problemen gezorgd door het niet toestaan van bepaalde handelingen, en heb deze firewall verwijderd en de oude vertrouwde zonealarm er weer opgezet, en nu heb ik dus geen problemen meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan