"Kan de server niet vinden" !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pastei88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Ik heb het volgende probleem:

Als ik internet expl. start krijg ik de laatste tijd heel vaak : "Kan de server niet vinden".
Het laden van sites duurt enorm lang nadat ik een paar keer de site "vernieuwd" heb.
Internet is daarnaast ook gewoon heel erg traag..
Het begint behoorlijk irritant te worden om elke keer weer te "vernieuwen" !
Heb een AVG-scan gedaan en kreeg de volgende melding :

kernel32.dll change
user32.dll change
shell32.dll change
ntoskrnl.exe change
hosts change

Iemand enig idee wat ik kan doen ??

bijvoorbaat bedankt

Die meldingen van AVG hoeven niets te betekenen te hebben.

Wat o.a. van belang is of je draadloos of bedraad Internet gebruikt.
Indien draadloos: Heb je je netwerk wel beveiligd (oftewel: Zitten je buren niet op jouw Internet verbinding mee te surfen?)
Ook is het van belang of jij (of een huisgenoot die dezelfde internet-verbinding gebruikt) niet toevallig ook nog van die uitwisselsoftware hebt lopen, zoals Bittorrent, e-Mule etc., want die gebruiken ook bandbreedte.

Succes,

Tijs.

Die meldingen van AVG hoeven niets te betekenen te hebben.

Wat o.a. van belang is of je draadloos of bedraad Internet gebruikt.
Indien draadloos: Heb je je netwerk wel beveiligd (oftewel: Zitten je buren niet op jouw Internet verbinding mee te surfen?)
Ook is het van belang of jij (of een huisgenoot die dezelfde internet-verbinding gebruikt) niet toevallig ook nog van die uitwisselsoftware hebt lopen, zoals Bittorrent, e-Mule etc., want die gebruiken ook bandbreedte.

Succes,

Tijs.

Ik heb dus een pc en een laptop (ook een draadloos netwerk dus) en het probleem doet zich voor bij beide !
Het draadloos netwerk is wel beveiligd en ik gebruik zelf bitcomet.
Ik denk dat het probleem bij de provider ligt, aangezien internet nu begint "weg te vallen" en dan weer terug komt.

Maar bedankt voor de reactie !

Soms helpt een firmware upgrade van de draadloze router, maar alleen als er in de zgn. Release-notes iets over gezegd wordt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan