kan de verborgen bestanden niet meer weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

the orientals

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
16
heeey iedereen

ik heb een raar probleem. als ik mijn verborgen bestanden wil zien. open ik een folder ga ik naar de tab extra => mapoptie => weergave => "verborgen bestanden en mappen weergeven" aanvinken.
dan kan je normaal gezien de verborgen bestanden en mappen zien. maar bij mij lukt het niet meer.
als ik op ok druk zie ik ten eerste de verborgen bestanden niet en als ik terug naar mapoptie ga dan merk ik dat het vinkje terug staat als standaard weergave ( verborgen bestanden en mappen niet weergeve).dus er gebeurt eigenlijk niets.
kan er iemand mij helpen met dit raar probleem.

alvast bedankt
 
Denk je er aan om op Toepassen te klikken en dan pas op OK?

mapoptieszr7.jpg
 
heb het al geprobeerd

dat heb ik al reeds geprobeerd.
het lukt nog altijd niet.
ik kan de verborgen bestanden nog altijd niet zien.
het is alsof er een reset wordt gedaan wanneer ik op toepassen of op ok druk. het gaat terug naar de standaard waarden.

toch bedankt voor de hulp.

iemand anders een suggestie.

zou het geen virus zijn of spyware? ik denk het niet ik heb reeds beide een scans gedaan. alle virussen en spyware ( hoop ik ) zijn verwijderd. en het gebeurd nog altijd.

greetz
 
Hey,

er zijn programma's die mappen vergrendelen voor ongewenst gebruik door anderen.
Zoals Lock FolderXP.
Er is ook een ander programma die freeware is, maar daar weet ik zo de naam niet van.
Deze programma's zorgen ervoor dat je die bestanden niet kunt zien.

Misschien heb je zo'n programma?

Gr,
Mathijs
 
manueel

bedankt voor de tips

maar ik zou het graag manueel kunnen wijzigen. en niet met allerlei progs werken.
kan iemand mij daar helpen.

alvast bedankt

groetjes
 
Hetzelfde probleem

Ik heb exact hetzelfde. Elke keer als ik bij mapopties 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aanvink, wordt er niks zichtbaar. Vervolgens terug naar mapopties en blijkt 'verborgen bestanden en mappen NIET weergeven' weer aan te staan.

Ook met de zoekfunctie verborgen bestanden en mappen doorzoeken, geeft geen resultaat. Het lijkt wel alsof alles weg is ofzo.

Heeft iemand al een oplossing hiervoor?
 
Is het een thuiscomputer probleem of zijn het bedrijfscomputers waar dit op een of andere manier niet mogelijk is?

Ron
 
Hey,

heb je niet zo'n verberg programma? Die die mappen verbergt voor privacy?
Zo'n programma zet namelijk steeds dat vinkje terug dat je de bestanden niet ziet.

Ook kan het zo zijn dat je een virus hebt.

Ik heb het namelijk ook een keer gezien dat er een virus op stond en die ervoor zorgde dat het steeds verborgen wordt.

Er zijn niet veel meer opties, dus....


Controleer op het programma, en als je dat niet hebt, controleer dan met een antivirus die OOK op spy- en ad-ware scant.

Succes,
Mathijs
 
alvast hartelijk bedankt iedereen.
ik heb het kunnen oplossen op een andere mannier.
ik heb wel eerst een volledige spyware scan en virus scan gedaan. en dan moest ik een procedure volgen. deze procedure helpt ook het probleem op te lossen.
ik zal de komende dagen daar nog feedback op geven.

greetz
 
goed nu eventje uitleggen hoe ik het eigenlijk heb opgelost.
voor ik dit onderste heb gedaan heb ik eerst een volledige virus scan en spywarescan gedaan. met nod32 en spysweeper. ik heb wel degelijk enkele virussen en trojans kunnen verwijderen
daarna de procedure die hieronder is beschreven uitgevoerd.

(Go to Start --> Run, then type Regedit
2. Navigate to the registry folder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\
CurrentVersion\Explorer\Advanced\Folder\Hidden\SHO WALL
3. Find a key called CheckedValue.
4. Double Click CheckedValue key and modify it to 1. This is to show all the hidden files.)


en het werkt prima.dus voor de mensen die het zelfde probleem hebben....

greetz

x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan