Kan de voeding het aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyprien1337

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Gegroet allemaal

Ik krijg binnenkort mijn nieuwe videokaart binnen. de Nvidia 9600GT met 95 watt verbruik bij volledige belasting. mijn vraag is. heeft mijn voeding genoeg kracht om dit aan te kunnen? Mijn voeding heeft een kracht van 400watt

ik heb de Medion 8800 type met wat extra geheugen en andere geluidskaart. dit zijn de specs.

CPU Type: DualCore Intel Pentium D 830, 3000 MHz (15 x 200)
Systeemgeheugen: 2048 MB (DDR2 SDRAM)
Video kaart: NVIDIA GeForce 6700 XL (128 MB)
Geluidskaart Creative Audigy 2 Audio Processor
Moederbord Chipset: Intel Lakeport i945P

De Nvidia 6700XL word dus vervangen door een 9600GT

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik heb ook 450 watt met een 8800 GT en een Q6600 enz. enz.
mijne kan het ook prima aan, en neem ook aan omdat de 9xxx serie zuiniger is, joun pc het ook wel aankan

Ik heb ook 450 watt met een 8800 GT en een Q6600 enz. enz.
mijne kan het ook prima aan, en neem ook aan omdat de 9xxx serie zuiniger is, joun pc het ook wel aankan

Oke bedankt! maandag krijg ik hem waarschijnlijk binnen en wil dan wel meteen aan de slag. mocht het toch anders zijn de post ik het wel. Ik wou ook de 8800 GT kopen maar die heeft 2 sloten nodig en gezien medion zn PC behuizingen zo lekker maakt past dat totaal niet:evil:

maar nogmaals bedankt!:D

aldi pc

Hallo
Ik zou graag willen weten hoe het is afgelopen met de videokaart aangezien ik ook een aldi 8800 heb. Ik moet ook voor een andere videokaart gaan kom dat ik een 20 inch beeldscherm wil kopen. Past jou videokaart?

Ewald

Hallo
Ik zou graag willen weten hoe het is afgelopen met de videokaart aangezien ik ook een aldi 8800 heb. Ik moet ook voor een andere videokaart gaan kom dat ik een 20 inch beeldscherm wil kopen. Past jou videokaart?

Ewald

Voor alle videokaarten die 2 sloten nodig hebben dan past het niet. als je in je kast kijkt daar zie je de USB sloten recht boven de videokaart zitten.

Ik heb een 9600GT gekocht (die nauwelijks slechter is)
http://tweakers.net/reviews/854/5/drie-goedkope-videokaarten-in-de-ring-geplaatst-pagina-5.html

Deze past wel. en hij werkt ook goed.:thumb:

Dus mocht je voor een nieuwe videokaart gaan. pak een videokaart waar maar 1 slot voor nodig is. anders zal die niet passen:evil:

Cyprien

EDIT: mijn voeding kan het ook aan maar een 20 inch beeldscherm heb ik niet.
misschien moet je het gewoon testen en kijken of je ook een nieuwe voeding nodig hebt.

Laatst bewerkt:
aldi

Het was dus geen probleem met de voeding?
En dat plaatje met die scart kan je die nog wel gebruiken?
Kon je hem er zo insteken of was het plaatsen nog lastig.
Alvast bedankt
Ewald

ik heb eerst dat plaatje met die scart verwijdert. dat is volgens mij voor die TV zenders en die afstandsbediening die je erbij kreeg
(moet je wel even de draadjes volgen en eruit halen. niet zo moeilijk)

verder haal je gewoon de 6700 eruit. om de 9600GT erin te krijgen moet je wel een heel klein aantal draden aan de kant doen. maar verder past hij er goed in!:thumb: had er weinig problemen mee

tv out

Heeft die jij hebt wel een tv out (svideo)
en moet je die draden uit de voeding weer op dezelfde wijze aansluiten?
Ewald

Heeft die jij hebt wel een tv out (svideo)
en moet je die draden uit de voeding weer op dezelfde wijze aansluiten?
Ewald

de 9600GT heeft een Svideo ja maar die heb ik al eens op TV aangesloten. om het simpel te zeggen. Svideo zuigt zwaar. de kwaliteit van films is goed maar het beeld niet. je moet voor een DVI out gaan
http://www.zpluscable.com/images/products/cmd1889-dvi-end.jpg

en ook zorgen dat er eentje aan de TV zit waar je hem in kan doen (dus 1 kabel met 2 van bovenstaande afbeelding aan elke zijde. (kan verschillen per TV))

verder heb ik niks met mijn voeding gedaan. gewoon 6700 eruit gehaald en 9600 erin gedaan.

als je de voeding vervangt is het een ander probleem en daar kan ik je helaas niet mee helpen. mocht je verder nog vragen hebben vraag gerust :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan