Kan Defaulttab en meldingen van Spybot niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ELS29

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2013
Berichten
5
Hallo,

Ik heb spybot mijn computer laten controleren. Er zijn 2 meldingen die hij niet kan verwijderen (Incredibar en SelectionLinks), als ik die wil verwijderen geeft hij aan dat ik daar geen toestemming voor heb. Bij geïnstalleerde programma's zie ik nu "Defaulttab" staan, ik heb gegoogled en dat blijkt een spywareprogramma te zijn, deze kan ik ook niet verwijderen.
Ik heb alles al geprobeerd: Spybot, Hitmanpro, Avast, maar ik kan ze niet van mijn computer krijgen.

Wie heeft tips?

Alvast bedankt.
 
Heb je al opgestart in veilige modus en toen spybot gedraaid? eventueel in veilige modus ook msconfig draaien en kijken of hier iets meestart dat er niet hoort.
 
@els29,

Probeer het eens met SPYHUNTER, kreeg bij mij dingen weg die anderen software ook niet weg kreeg. Als deze het ook niet lukt zou het handmatig moeten gebeuren, iets meer werk maar niet onmogelijk.
 
Heb je al opgestart in veilige modus en toen spybot gedraaid? eventueel in veilige modus ook msconfig draaien en kijken of hier iets meestart dat er niet hoort.

Heb ik inmiddels gedaan. Bedankt voor de tips. Spybot kon de bestanden deze keer wel verwijderen, maar Defaulttab kan ik nog steeds niet verwijderen. Ook niet in de veilige modus.
 
@els29,

Probeer het eens met SPYHUNTER, kreeg bij mij dingen weg die anderen software ook niet weg kreeg. Als deze het ook niet lukt zou het handmatig moeten gebeuren, iets meer werk maar niet onmogelijk.

Bedankt, ik heb het gedaan. Spyhunter herkende Defaulttab wel. Maar om het te verwijderen moet ik het aanschaffen? (36 Euro)
 
@els29,

Je met spyhunter toch een 30 dagen trailversie gebruiken ?
 
Ja het scannen is gratis, maar zodra als ik de geïnfecteerde bestanden wil verwijderen moet ik het aanschaffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Download Revo Uninstaller Pro http://www.revouninstaller.com/
Hiermee kun je Defaulttab wel verwijderen


Opmerking:Vista of Windows 7 ? >> Alle tools steeds uitvoeren als admin.
Beveiligingssoftware uitschakelen.

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
•Sluit alle openstaande vensters
•Start AdwCleaner en klik op Verwijderen
•Klik bij AdwCleaner – Information op OK
•Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK
Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad,dit is normaal

Als je Startpagina ook gehijackt was,stel dan de zoekmachine opnieuw in,deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!! Revouninstaller heeft Defaulttab verwijderd. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan