Kan deze pc deze spellen aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wranche

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
44
Hallo, kan deze pc:

Moederbord: ASRock Micro ATX Socket 775 / Intel G31 / FSB1600 / Max8GB / PCIe16
> onboard 5.1 surround HD audio, onboard LAN

Processor: Intel Celeron Dual-Core E1400 / 2 x 3.01GHz (OC 10x301 FSB)

Videokaart: XFX GeForce 9500GT 256MB DDR3 PCI-ERam
> Memory clock @ 1900MHz, Core clock @ 680MHz and Shader clock @ 1598MHz

Geheugen: Kingston Hyper X 2GB 800MHz DDR2 (nvidia sli-ready kit of 2x1Gb)
> CL4 800MHz DDR2 high performance memory

Voeding: CRS 400W power supply 120mm fan / 18A 12V

Harddisk: Samsung 160GB 16MB 7200rpm SATA3.0

DVD speler: Samsung DVDROM internal 16x 48x SATA1.0 512KB black

Behuizing: CoolerMaster Elite 335 Black + Coolermaster 80mm Blue LED Fan



deze games aan?:

-Warhammer 40.000: Dawn of War 2
-GTA 4
-Crysis

en hoelang zal ik kunnen blijven gamen met dit systeem? als dat een jaar is, hoeveel moet ik dan gaan uittrekken aan nieuwe videokaart/processor etc?

heel erg bedankt :thumb:
 
Nee. Is te zwak voor GTA4 en Crysis. (althans: om het een beetje speelbaar te krijgen)
 
hoeveel geld denk je dat ik kwijt ben voor een top gaming pc die tenminste het komende jaar alle nieuwe games kan blijven spelen?
 
Je kan beter vertellen wat je budget is en dan vanuit daar op zoek naar een goed systeem of zelf samenstellen.

Nu is het namelijk mogelijk om een pc van, ik roep maar wat, € 4000 aan te bevelen.
 
Laatst bewerkt:
Daar kan je wel een pc voor kopen hoor.

Wil je de volgende vragen beantwoorden:

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista/Windows 7? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
 
Budget: 600-800 euro het liefst rond de 600 euro :D
Doel: Gamen
Stilte is onbelangrijk
Ik heb GEEN idee hoe ik een pc in mekaar zet dus OF ik laat het bij een pc zaak doen, OF ik vraag het hier op helpmij.nl

Opties: ???? wat bedoel je daarmee? :confused:
Besturingssysteem heb ik: XP home
Geen andere software nodig, heb ik allemaal al gekocht voor deze pc.

Ik heb alles al qua muis toetsenbord speakers monitor.
 
http://www.kieskeurig.nl/pc/acer/as...3S3543117333&gclid=CLm7mruMw5oCFUIw3godtDg3sw

Heb deze gekocht bij Dynabite is een top pc kan je alles mee doen,je moet je niet gek laten maken door al die pc freaks dit is een desktop waar je alle zware games mee kan spelen bv crysis flightsimulator enz.
Dat is een flutpc. Geen game-pc.

Je zal er op een 15 inch monitor best een spelletje op kunnen spelen, maar meer ook niet.
En het is maar wat je gewend bent...
In elk geval heb je bewezen dat jij geen pc freak bent... En das geen compliment.
 
Heb deze gekocht bij Dynabite is een top pc kan je alles mee doen,je moet je niet gek laten maken door al die pc freaks dit is een desktop waar je alle zware games mee kan spelen bv crysis flightsimulator enz.
Met een ATI Mobility Radeon HD 3650 met 512 MB geheugen Crysis en Flightsimulator prima laten draaien.
Het grafische beeld zal super zijn met gamen.:rolleyes:

Sorry hoor, maar een zeer slecht advies.
 
Budget: 600-800 euro het liefst rond de 600 euro :D
Besturingssysteem heb ik: XP home
Ik ben bang dat je windows XP hebt welke maar op 1 pc gebruikt kan worden.
Je huidige dus.

Even voor de zekerheid: de pc die je in de topicstart noemt: is dat je huidige pc?
Want in dat geval zou je beter die pc een beetje kunnen ombouwen.


Het volgende is het beste wat je kunt krijgen voor 700 euro (zonder besturingssysteem)
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[198682]=1&product[99860]=1&product[35577]=1

Maar als je iets bezuinigd op de videokaart, kast, harde schijf en voeding kom je op dit uit:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[190417]=1&product[7517]=1&product[47465]=1
 
kan dat samenstellen ook met een laptop? of koop je die kant en klaar? voor een hele goede game LAPTOP ben ik berijd daarvoor wel iets van 900-1100 aan uit te geven :) bestaan game laptops eigenlijk wel :eek:

thanx:thumb:
 
Ze bestaan wel. Maar laptops zou ik altijd afraden om op te gamen.
Immers kan je nu een laptop kopen waar je aardig (en niet meer dan dat) mee kan gamen.
Maar wat volgend jaar?
Koop je dan weer een andere?

Je kan namelijk vrij weinig upgraden.
 
Licenties zijn niet pc-gebonden. Je kunt hem prima legaal activeren op een nieuwe pc, zolang je de oude niet meer gebruikt.
Een normale licentie mag je inderdaad mee nemen naar een nieuwe pc.

Ik denk alleen dat hij een OEM-licentie heeft. Die mag je niet meenemen.
Al werkt het vaak wel als je iets van je oude pc handhaaft.

Ik heb bij een collega de hele hardware veranderd, behalve de harde schijf. Deze heb ik opnieuw kunnen installeren EN kunnen activeren.
 
Een normale licentie mag je inderdaad mee nemen naar een nieuwe pc.

Ik denk alleen dat hij een OEM-licentie heeft. Die mag je niet meenemen.
Al werkt het vaak wel als je iets van je oude pc handhaaft.

Ik heb bij een collega de hele hardware veranderd, behalve de harde schijf. Deze heb ik opnieuw kunnen installeren EN kunnen activeren.

Dat klopt wat je zegt over een OEM-licentie. Ik heb echter al vaak genoeg een OEM-licentie geactiveerd op een nieuwe pc, en dat ging probleemloos. Misschien kan het officieel niet, in de praktijk zal het vrijwel altijd werken.
 
hey,

is toevallig. Ik verkoop het systeem. Over ongeveer 2 weken komt er weer een dergelijk systeem binnen. Dan zet ik een filmpje van GTA IV en Crysis op YouTube. Het draait niet op de hoogste settings maar zeker niet op low.

edit: mocht je trouwens hulp nodig hebben bij het samenstellen wil ik je best helpen. deze pc was gewoon gebaseerd op een laag budget

Gulf
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan