kan deze voeding in mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

solidmax

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
geachte helpers ik heb en nieuwe grafische kaart gekocht de Club 3D CGAX-5672I chipset ati radeon hd5670 maar mij voeding (fsp group 250-60hen) kan het niet aan en ik wil weten of er en nieuwe in de pc kan dit is mijn pc http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?pn=PB80142786&t=1409&c=142 en dit is de nieuwe voeding http://www.pecetera.nl/webshop/artikeldetails/1165.html
als de helper tijd over heeft kan ie dan kijken of de grafische kaart in mij pc kan
Want dat weet ik niet ckr
danku

Je hebt de nieuwe kaart al gekocht? Welke aansluiting heeft deze? Ik neem aan pci-e x16.

Jou pc heeft echter een agp aansluiting en dat zou betekenen dat de kaart niet past.

Kwa voeding, als het goed is staat daar netjes de afmeting bij vermeld. Bekijk de afmetingen van de huidige en vergelijk. En aan de prijs van de voeding te zien, en het merk dat ik persoonlijk niet ken, heb ik de indruk dat we het hier over een b-merk voeding hebben. Een nieuwe voeding is zeker een paar tientjes meer waard om een goed werkend systeem te krijgen.

Laatst bewerkt:
HKC valt onder een zeer slecht merk en kan je computer blijvend beschadigen! Niet aan wagen!

dit zijn mij slots
waar ik ook zoek kan nergens de afmetingen vinden voor huidige koeling
en mij grafische kaart is al besteld
Uitbreidingssleuven
1x PCI Express 16X
1x PCI Express 1X
2x PCI

Dat klopt niet...

Moederbord heeft wel degelijk een PCI-e x 16 aansluiting

http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=spec_denver10&ppn=PB80142786

Vreemd, zelfde type gaf mij toch echt de agp en 1 x pci x1 aansluiting.

Computer
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Packard Bell BV
- Computermodel: IMEDIA D2450 AIO
- Computernaam: PC_VAN_ROEL
- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Packard Bell BV
- Model: MCP73VT-PM
- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
- BIOS Model: Default System BIOS, versie PBDV10.P18
- Aansluitingen: AGP (Gebruikt), PCI1 (Vrij)- Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)

Dit zijn de gegevens die ik vond.

Maar als ts inderdaad gewoon pci-e heeft is mijn opmerking inderdaad niet juist. Voeding echter blijft een slechte keus.

groot gelijk ik weet zeker dat ik in iedergeval 1 pce x16 heb
en hem afgezien van de voeding maar de vraag is waar moet ik naar kijken wil ik weten of ie in mij pc kan? de afmetingen van mijn huidige voeding zijn
L*D*H 140-150-86 mm
ik wil er niet te veel aan uitgeven
budget 45 euro
Iemand surgestie voor voeding minimaal 400 W
?
thnx

Laatst bewerkt:

bedank al julie forum helpers mij vragen zijn opgelost en alles is cool
ik rook nu weer rustig die yaj :D
thnx
ppl for fast response

Status