Kan Direct X niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildenberg

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2015
Goedemiddag allemaal!

Ik heb een probleem wanneer ik direct x probeer te installeren,
ik ben blijkbaar niet de enige die deze error tijdens de intallatie krijgt maar ik kom er zelf toch niet uit.

Als bijlage heb ik de Errorlog toegevoegd

Misschien dat iemand me hiermee verder kan helpen?

Alvast bedankt!

Bekijk bijlage DXError.txt

Gaf een link voor de 32 en 64 bit uitvoering, probeer die andere.

Geef eens de weblink van die je hebt gedownload.

De update in de link is blijkbaar al geïnstalleerd op mijn pc, ik moest de 64 bit hebben trouwens

Uit je CBS.log bestand (helemaal onderaan):
2016-05-16 162835, Info CSI 00000e54 [SR] Verify and Repair Transaction completed. All files and registry keys listed in this transaction have been successfully repaired

Alles is gerepareerd, dus weer opnieuw kijken of je DirectX kunt updaten.

Tijs.

Ik heb het geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde error melding bij het installeren.

Probeer eens deze download
Download verder niets (oftewel: Kies "No thanks, and continue")
Start het installatieprogramma. Er wordt gevraagd waar je het wilt uitpakken. Kies een map op je computer
Open die map en start DXSetup.exe
Er wordt gezocht naar geupdate versies van DirectX. Hopelijk kom je er zo mee uit.

Anders de pc starten in Veilige modus, via het starten van msconfig.exe , tabblad "Computer opstarten" en geef aan dat je wilt opstarten in Veilige modus mét Netwerk).
Pc herstarten, DirectX installeren, daarna weer in msconfig aangeven dat je "normaal" wilt opstarten (dus vinkje uitzetten in "Opstarten in veilige modus").
Pc herstarten.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Wanneer ik de game probeer te starten via steam, krijg ik een melding dat direct X wordt geïnstalleerd maar dat scherm verdwijnt vervolgens zonder dat er wat gebeurd, wanneer ik direct X handmatig probeer te installeren via de setup krijg ik tijdens het installeren de volgende foutmelding: 'Er is een interne systeemfout opgetreden. Raadpleeg DXError.log en DirectX.log in de map Windows om vast te stellen wat het probleem is.'

Probeer eens deze download
Download verder niets (oftewel: Kies "No thanks, and continue")
Start het installatieprogramma. Er wordt gevraagd waar je het wilt uitpakken. Kies een map op je computer
Open die map en start Setup.exe
Er wordt gezocht naar geupdate versies van DirectX. Hopelijk kom je er zo mee uit.

Tijs.

Ik krijg met deze installer dezelfde error, volgens mij is dit ook precies dezelfde setup die in de map van steam te vinden is.

EDIT: Ook in veilige modus krijg ik dezelfde error

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dan geen tips meer. Hopelijk anderen (nog) wel.

Tijs.

Alright, toch bedankt voor de hulp! :)

Toch nog iets bedacht: Draai CheckSur/SURS
Kijk na afloop in C:\Windows\logs\cbs\checksur.log of er zaken zijn gerepareerd of juist niet.

Tijs.

Ik kan de game niet starten omdat direct x eerst geïnstalleerd moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan