kan dit kwaad

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
heb een real power voeding 550 watt van coolermaster met 1x6 pins aansluiting. Nu heb ik ook een videokaart met 2x 6 pins aansluiting. heb de videokaart aangesloten met de 6 pins stekker en deze doet het maar er moet dus eigenlijk nog een 6 pins stekker op aangesloten worden. kan dit kwaad voor moederbord/voeding/videokaart ?

Hoi,

Zal met zware games in de problemen komen denk ik maar je kan toch een verloop van de molex naar z'n 6 pins gebruiken

oja maar was ff een vraag of je het systeem ook met 1 x 6pins stekker kan draaien zonder in de problemen te komen want de pc draait er wel mee.

oja ff gegoogeld ik zie overal 2 x molex naar 1 x 6 pins maar niet andersom dus 1 molex naar 2 x 6 pins
wel 2 x 6 pins naar 8 pins maar dat gaat niet 8 pins heb ik (naast de 24 pins) al op me moederbord aangesloten

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zolang je geen zware games draait lijkt het mij geen kwaad te kunnen, je merkt vanzelf wanneer hij gaat bokken;) maar waarom niet z'n verloopje ben je overal van af ja klopt ook zie het ook net 2 x molex naar 6 polig deze dus

Laatst bewerkt:
Hoi,

Mag ik vragen waarom niet je kan die 6 er gewoon naast prikken op de videokaart toch heb je misschien deze ook nodig

je moet minimaal 2 molex connectors gebruiken wil je een PCI-E 6pins stroom aansluiting voorzien van stroom minder dan dat kan niet

en de 2 molex connecters moeten aangesloten worden van 2 verschillende kabels anders kan je problemen krijgen met je 12v+ rail in de voeding

Laatst bewerkt:
ok bedankt ik neem aan dat de nieuwere voedingen wel een 2x6 pins aansluiting hebben voor de zwaardere videokaarten
want die zitten haast allemaal met een 2x6 pins aansluiting

Hoi,

Meestal wel maar blijft een aandachtspunt denk dat het vermogen daar ook een rol in speelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan