kan dit met harde schijf te maken hebben ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
als ik pc opstart werkt die perfect .. maar eens 3 min ongeveer opgestart blijft die constant vasthangen als je iets wil doen ..

kan dit soms met harde schijf te maken hebben ?

of komt dit door iets anders ?

kan iemand het me vertellen ? wat dit kan zijn

met veilige modus werk hij perfect , al met anti virus en anti spyware en anti malware enzo gescant , zelfs pc eens opgeschoond maar na nieuwe opstart blijft steeds vasthangen

kan iemand helpen ?
hartelijk dank

mvg

Welke Windows? Hoeveel geheugen? Welke virusscanners draai je? Heb je wel eens naar Taakbeheer gekeken?

Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)

er staat windows 7 op heeft 2 gb geheugen
antivirus is bitdefender 2011

pc gescand met bitdefender , anti spyware , anti malware , virus scan tool
opgeschoond met c cleaner , wash & go 2010 , bitdefender opschoon tool , schijfopruiming , defragmentatie

systeemherstel

heb ik allemaal geprobeerd maar lukt niet

is zomaar in eens gekomen , start pc op werkt perfect maar na 3 min ongeveer dat ik er mee werk loopt hij vast en werkt hij zeer traag

mvg

@Vliegtuigfan
die optie wordt over het algemeen pas gegeven als écht niets meer helpt en dat alle andere mogelijkheden geen resultaat hebben opgeleverd.
Hoi,
je moet jezelf afvragen wat er op je pc gebeurt als hij blijft hangen. Start taakbeheer eens en laat dat staan zodat je evt. kunt achterhalen wat er gebeurt en welk proces hier evt. voor verantwoordelijk is. Kijk ook eens in de logboeken (run>eventvwr.msc>enter) of je daar iets terugvindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan