Kan dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou niet weten waarom niet.
Als je het spel inpakt in verschillende delen (te grootte van de maximale bijlage grootte) dan kan je alles in deeltjes versturen, toegegeven, het gaat wat langdradig worden als je een groot spel wilt versturen, maar het is niet onmogelijk.
 
Het gaat ten eerste natuurlijk om de grootte van het spel. Is dit heel erg klein dan kan je het makkelijk per E-mail verzenden, is het echter groter dan kan het wel maar het is erg onhandig. Er zijn daarvoor wel alternatieven. Voor alternatieven moet je even op het wel bekende Google zoeken.
 
Het gaat ten eerste natuurlijk om de grootte van het spel. Is dit heel erg klein dan kan je het makkelijk per E-mail verzenden, is het echter groter dan kan het wel maar het is erg onhandig. Er zijn daarvoor wel alternatieven. Voor alternatieven moet je even op het wel bekende Google zoeken.


Het gaat om football manager 08
 
jij en de gene waar je het heen wilt sturen kunnen lid worden van een private tracker (torrent site).
dan kan jij hem daar uploaden en de gene die hem wilt hebbeb hem downloaden.
 
Het uploaden gaat helaas niet, evenals het versturen via hotmail omdat de pc van een vriend van me kapot is.(iets met de harde schijf)

Ik ben dus even gaan kijke via Torrent,en daar vond ik een Football Manager 2008 staan met PC(Crack).( Ik heb crack gedownload ( HATRED ofiets dergelijks?)
Ik heb toen die Torrent van FM 08 gedownload en alles ging goed ( Uitpakken,installeren)
Toen las ik ergens dat ik Daemon Tools?? en Yasu?? moest downloaden en dat heb ik gedaan.
Aangezien ik niet zo een Pc-Man ben, en er dus niet heel veel vanaf weet, vraag ik hierbij of iemand hier wel wat meer vestand van heeft en mij eventueel kan helpen.
Ik heb namelijk het gevoel dat er 1dingtje mis is, veel zal het in elk geval niet zijn.

ps.Bij het opstarten van het spel, krijg ik deze foutmelding.

1.Er is geen CD/DVD gevonden.
Plaats de originele "Football Manager 2008 SKU03 - Benelux" CD/DVD.

Alvast bedankt!
 
Dit kan wel maar zou ik nooit doen. Plus ik denk dat je dat niet goed lukt om een spel uit te splitsen in allemaal kleine bestandjes die later uitpakt. En dat eigenlijk nergens op slaat aangezien je torrents hebt zoals al werd gezegt.

Ik weet niet wat je hebt gedownload maar als het een ISO file is dan kan je daemon tools gebruiken om het te mounten.
Een iso is gewoon een virtuele cd eigenlijk. En met Daemon Tools maak je een virtuele cd/dvd drive. Als je een virtuele cd in een virtuele drive doet dan noem je dat mounten. Je computer herkend het gewoon als een normale cd in een normale drive.

Hatred is een group van mensen die spellen ript en op het internet zet. Als er een crack bij zit dan moet je die er nog in zetten zo niet dan moet je die crack downloaden via de torrent.
Ik weet een site voor no cd cracks maar de regels verbieden me het om hem te vertellen, helaas.

Maar waarom gebruik je niet gewoon de crack die werd bijgeleverd?
 
Laatst bewerkt:
Dit kan wel maar zou ik nooit doen. Plus ik denk dat je dat niet goed lukt om een spel uit te splitsen in allemaal kleine bestandjes die later uitpakt. En dat eigenlijk nergens op slaat aangezien je torrents hebt zoals al werd gezegt.

Ik weet niet wat je hebt gedownload maar als het een ISO file is dan kan je daemon tools gebruiken om het te mounten.
Een iso is gewoon een virtuele cd eigenlijk. En met Daemon Tools maak je een virtuele cd/dvd drive. Als je een virtuele cd in een virtuele drive doet dan noem je dat mounten. Je computer herkend het gewoon als een normale cd in een normale drive.

Hatred is een group van mensen die spellen ript en op het internet zet. Als er een crack bij zit dan moet je die er nog in zetten zo niet dan moet je die crack downloaden via de torrent.
Ik weet een site voor no cd cracks maar de regels verbieden me het om hem te vertellen, helaas.

Maar waarom gebruik je niet gewoon de crack die werd bijgeleverd?


Nee dat van Hotmail valt voor mij idd ook af.

Ik heb deze FM08 gedownload *knip* de 1ste (Football Manager 2008(PC)+ Crack.
Het probleem is dus, dat ik niet goed weet hoe dat Daemon Tools werkt en wat Yasu is en hoe je dat moet gebruiken.
Ik weet dus niet hoe ik die crack kan gebruiken.

(Je zou me een PM kunnen sturen met de link als je dat wil?)..Heel graag.

Alvast Bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet welke bestanden het zijn dus het is moeilijk om het zeggen maar ik gok dat er een map dat crack heet dat bij de iso kwam? That is dan waarschijnlijk een bestandje dat net zo heet als een bestand in de map van Football Manager. Je gaat naar dat bestandje in de map van footbal manager en je kopieerd dat bestandje en plaatst het ergens (dit is voor als er zich calamiteiten voor doen). Je neemt nu de crack en je kopieerd dat en plaatst het in de voetbal manager map. Er wordt dan gevraagd of je het bestand wilt vervangen. Dat wil je.
Dat is hoe je de crack installeerd. Ik weet niet waarom je daemon tools zou moeten gebruiken hiervoor.

Dit is hoe je Daemon Tools gebruikt:
Je start daemon tools op. Er gebeurd dan waarschijnlijk niks. Als je dan onderaan je scherm kijkt dan zie je daar een icoontje met een bliksemschicht erin. Recht klik erop. Bovenaan staat dan Virtual CD/DVD-ROM. Daar moet je je muis opzetten. Je ziet dan zoiets staan als:
Device 0: [E] :
Kan ook andere letter. Zet daar je muis op. Klik dan op Mount Image. Dan ga je naar jouw image file. En klik op openen. Dan is ie gemount.
Een Image File is een file die de informatie bevat die op een CD/DVD staat.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest?
Ik kan geen PM versturen omdat ik geen donateur ben.
 
Men praat over hotmail dat duurt altijd onwijs lang en op het laatst breekt hij af omdat hetgene wat je verzend teveel MB KB vereist. Via een progamma zoals outlook zal dit anders wezen net als Gmail. Maar de starter praatte over Hotmail dus dit is onmogenlijk (wel kleine bestanden zijn te versturen)
 
Men praat over hotmail dat duurt altijd onwijs lang en op het laatst breekt hij af omdat hetgene wat je verzend teveel MB KB vereist. Via een progamma zoals outlook zal dit anders wezen net als Gmail. Maar de starter praatte over Hotmail dus dit is onmogenlijk (wel kleine bestanden zijn te versturen)

Je kan het gewoon in kleine stukjes verdelen dus het is mogelijk. Wat je nu beweerd is dat torrent programma's eigenlijk niet bestaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan