Kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkCoD2

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik ga een nieuwe pc kopen maar ik weet niet zeker of deze onderdelen met elkaar overweg gaan dus..
Kan dit:

Case:
CoolerMaster HAF 922
Geheugen:
OCZ PC3-10666 ReaperX HPC Enhanced Bandwidth (4GB x2)
Processor:
Intel Core i7 Quad Processor i7-950
Moederbord:
Gigabyte GA-EX58-UD3R, X58
PSU:
Zalman PSU 1000W
Grafische kaart:
ASUS GeForce GTX 285 1GB (x2)
CPU koeler:
Nexus XiR-2300 Real Silent
HDD:
320GB WD schijf en 500GB Samsung spinpoint schijf

Kan wel maar het is niet aan te raden. Allereest neem je een dual channel set terwijl je triple kan gebruiken. Dit kost je alleen maar snelheid. Je kan beter voor deze zet gaan (klik). Die zijn sneller en je gebruikt dan ook nog een triple channel (das dus nog sneller). Daarnaast neem je een 950. Persoonlijk zou ik dit niet doen. Je betaald de hoofdprijs voor iets wat je ook zelf kan overklokken. Daarnaast komen ze beide even ver als je ze op lucht koelt. Dus daar ga je niets van merken. Ik zou gewoon de core i7 920 pakken, er een scynte mugen 2 opzetten en de boel op 3.3 ghz klokken. Heb je gelijk voor de prijs van de 920 een 975 te pakken. De investering is volgens mij totaal niet waard. Voor het verschil kan je een mooie ssd kopen. Daar heb je veeeeeel meer aan. Deze bijvoorbeeld (klik). Dat is de snelste (zo goed als) die je kunt hebben. Dus dat zou ik doen. Maar de keus is aan jouw.

Dit is weer een systeem van iemand die denkt:
Ik neem gewoon wat dure onderdelen en dan zal het wel goed zijn...

Het systeem slaat totaal en totaal nergens op....

Waarom neem je geen 2x een GTX295, Een 1,5KW-voeding, een i7 975, en duur moederbord:
http://tweakers.net/ext/pricewatch/...=238750/1,239386/1,238759/1,229533/2,227398/2

Goed nu mag je opnieuw beginnen.

Wat zoek je voor een pc? Wat wil je ermee gaan doen behalve gamen?

Of beter, vul dit even in:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

Ook vermelden of je al een monitor hebt en zo ja welke (of de maximale resolutie dat het scherm aan kan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan