Sinds een korte tijd ben ik rond aan het kijken voor een nieuwe PC en vroeg mij het volgende af:
Het systeem is samengesteld, maar ik zit met de voeding. Hieronder ziet u een lijstje met de componenten en de (mogelijke) voeding.
- Asus P8H61-M PRO B3,s1155
- Intel Processor Core i5-2400,s1155
- Samsung DVD Brander DVR DL 22x SATA
- Western Digital Harde Schijf Caviar Blue –320GB – 3.5 inch
- Corsair Geheugen ValueSelect DDR3,1333-2GB (3x)
- Cooler Master Elite 333
De voeding die ik er in eerste instantie bij had gedaan was de Cooler Master GX 550 WATT. Gecombineerd met de behuizing zou dat uitkomen op € 101,98. Toen heb ik echter een combinatie gevonden van een behuizing met voeding. Deze voeding bedraagt 500 WATT, een combinatie genaamd
Cooler Master Behuizing Sileo 500 + 500WATT PSU
Mijn eerste vraag is, maakt het voor (mid range) gaming veel uit of ik de 550W neem, of de 500W (Ja, het klopt, er zit inderdaad geen grafische kaart bij. Ik heb hier nog een GTX560 van ASUS liggen, die gaat daarin)? Het gaat er in feite toch om of hij stroom krijgt of niet?
Groet,
Conscript
Het systeem is samengesteld, maar ik zit met de voeding. Hieronder ziet u een lijstje met de componenten en de (mogelijke) voeding.
- Asus P8H61-M PRO B3,s1155
- Intel Processor Core i5-2400,s1155
- Samsung DVD Brander DVR DL 22x SATA
- Western Digital Harde Schijf Caviar Blue –320GB – 3.5 inch
- Corsair Geheugen ValueSelect DDR3,1333-2GB (3x)
- Cooler Master Elite 333
De voeding die ik er in eerste instantie bij had gedaan was de Cooler Master GX 550 WATT. Gecombineerd met de behuizing zou dat uitkomen op € 101,98. Toen heb ik echter een combinatie gevonden van een behuizing met voeding. Deze voeding bedraagt 500 WATT, een combinatie genaamd
Cooler Master Behuizing Sileo 500 + 500WATT PSU
Mijn eerste vraag is, maakt het voor (mid range) gaming veel uit of ik de 550W neem, of de 500W (Ja, het klopt, er zit inderdaad geen grafische kaart bij. Ik heb hier nog een GTX560 van ASUS liggen, die gaat daarin)? Het gaat er in feite toch om of hij stroom krijgt of niet?
Groet,
Conscript