kan dit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
HALLO,

hier een vraag over de iphone.
ben dus in het bezit van een iphone 4s 16gb,en hier is de wifi van defect ,laten maken is vrij kostbaar en nu wilde ik weten of ik een iphone van 8gb,waar het glas van is gebarsten dit over kan zetten in die van mij,als dit dus compatible is,qua onderdelen etc,
wil dus van 2,1 goede maken.

bvd MWRV,

jammer,

hallo,

bedankt voor de reactie,heb de koop maar afgezegd.
heb nu nog wel even een vraag vwb overzetten.als ik nu weer een 2e er bij zou halen van 16gb(heb ik dus)of 32gb,gaat dit wel lukken dan?
als dit niet gaat ,zou je beknopt uit kunnen leggen om welke reden dit dan niet zou gaan?

bvd MWRV,

Hallo

Van een Iphone 4s is het een gekend fenomeen , dat de wifi chip durft loskomen van het motherboard ...

Deze laten "reflowen" , of laten "reballen" door een lokaal iemand met de nodige kennis en liefde voor deze technologie , zal u zeker geen arm of been kosten ...

De zelfde herstelling laten uitvoeren door een firma met een apple in het logo kun je stellen "economisch onherstelbaar" ...

Een iphone 4s motherboard 8GB is volledig pincompatibel met een 16GB 4s motherboard en dus uitwisselbaar.

Dit vindt ik dan een vreemde reaktie " Terrarabo Nee, dat gaat je niet lukken. "

Een 4s , technisch volledig in orde , moet je kunnen vinden voor +/- 100€ , mits een beetje zoekwerk.

Peter

Laatst bewerkt:
Dat kan wel, onderdelen van 4S met een andere 4S kan je gewoon doen. Met de iPhone 5-5S etc kan dat ook, wat niet gaat is 2 verschillende modellen en daar de onderdelen van wisselen bv 4 met 4s of de iPhone 5 met de 5c dat gaat niet. En het aantal GB maakt niet uit zolang het maar 2 dezelfde modellen betreft.

Succes!

heel mooi,

hallo,

ben blij met deze info,was al op goed geluk er mee bezig(ja wat kan er fout gaan )dus ga nu verder met het project.
nu je toch hebt gereageerd hierop,zijn er aan het moeder bordje ook punten waar je uit kunt opmaken, wat een 8,16,of 32 gb geheugen is.
voor eerst nog bedankt voor de positieve reactie.

mwrv,

Helaas kan je dit niet aan het moederbord zien, wat je wel kan doen is je simkaarthouder aan de zijkant eruit halen (moet toch gebeuren als je het moederbord wilt verwijderen) en hierop staat het imei nr van je iPhone , als je me dit geeft, al dan niet via privé bericht, kan ik je zeggen hoe oud het toestel is en welke opslag volume die heeft mocht je daar interesse in hebben. Misschien dat je dit zelf via Apple support ook kan opvragen, anders wil ik dit wel voor je doen.

Laatst bewerkt:
doen,

hallo Ronaldo,

nou bedankt voor de info.
als je er geen bezwaar mee hebt,dan wil ik via een pb wel verder corresponderen.
denk dat ik er het weekend verder mee ga stoeien,en als ik problemen heb,zal ik dit melden.

bvd MWRV,

@mwr, geen probleem,als je nog vragen hebt of er niet uitkomt stel ze gerust (mag ook via pb), als je goed zoekt en een beetje geluk hebt is er wel een beschadigde maar werkende 4S te vinden ( te gebruiken voor onderdelen zoals Logic bord, zeg maar voor al het binnenwerk) voor rond de €40,-
Ik heb in het verleden een aantal 4S-jes weer als nieuw (refurbisched ) gemaakt, was niet duur. Scherm $13,- achterkant $5,- en mid-frame (metalen rand) $8,- incl. verzenden, je heb dan een als nieuw uitziende iPhone 4S voor een paar tientjes, moet je wel de andere onderdelen hebben zoals, Logic bord, batterij, speaker, camera etc. maar deze kan je verkrijgen/gebruiken van je beschadigde iPhone.

Laatst bewerkt:
bezig,

hallo Ronaldo,

heb een 4s 8gb gefixt,werkte goed ,maar was dusdanig kaduuk,dat ik van 2 1 ga maken.
zijn bij demonteren van die flex stripjes beschadigd,maar zag op AE dat deze voor een prikkie te koop zijn(origineel)dus maar wat besteld.
dit duurt wel even maar oke heb ik er wel voor over,

bedankt voor de reactie,en kom terug indien ik toch problemen heb.

bvd MWRV,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan