Kan document niet bewerken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasDeJonge

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2011
Hallo!

Ik heb een invulformulier gekregen waar ik gegevens op moet invullen, maar het document is om de een of andere reden net bewerkbaar. Ik kan alleen de vakjes aankruisen. Ik weet niet waarom en hoe, maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb het bestand geupload: Bekijk bijlage SAH Studenten inschrijfformulier 2012.rar. Dus u kunt het bestand downloaden en het voor me unblocken of kijken wat er mis mee is, of u kunt me helpen door uit te leggen hoe ik het bewerken zelf weer toesta.

Alvast bedankt voor alle hulp,
-Bas de Jonge

Laatst bewerkt:
Er zit een hele marginale beveiliging op zonder wachtwoord, dus die is er makkelijk vanaf te halen via <Extra>, <Document beveiliging opheffen>.

Waar zit help bij word 2010. Ik kan hem nergens vinden...

Laatst bewerkt door een moderator:
Druk in Word eens op de F1 toets.

Ook F1 is in het document blijkbaar niet beschikbaar. In andere documenten lukt F1 prima. En wat moet ik dan met F1? Ik moet extra hebben toch?

Ik heb je formulier gedownload en ontsloten.
Dat heb ik als volgt gedaan (met Office Word 2003, maar in nieuwe Word uitgaven zal dat ongetwijfeld vergelijkbaar gaan):
- open het document in word
- ga naar het tabje Beeld en dan Werkbalken
- klik daar Formulieren aan, dan verschijnt er een opmaak venstertje voor Formulieren met een aantal mogelijkheden.
- klik op het Slotje (meest rechts icoontje van het Formulieren werkbalkje.

Nu is het formulier ontsloten en kan alles aan gepast worden wat u maar wilt.

Die optie kan ik ook al niet vinden. Kunt u mij het document misschien gewoon mailen? Dan ben ik overal in een keer vanaf. (Mijn e-mail is [email]*Knip*[/email])
Ik zou dat zeer op prijs stellen

Mod edit: Mailen kan via profiel.
En dan vindt men het soms gek dat de mailbox vol spam komt;)

Ook F1 is in het document blijkbaar niet beschikbaar. In andere documenten lukt F1 prima. En wat moet ik dan met F1? Ik moet extra hebben toch?

F1 start hier in Word 2010 keurig de Help.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan