Kan document niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Heb document gemaakt in wordpad. dit opgeslagen in mijn documenten. Het staat daar ook en geeft ook het aantal bytes aan die er in staan. Maar als ik het weer wil openen dan komt er niets te voorschijn in wordpad. het is dus een document met de extensie rtf.

Kan iemand mij helpen dit document weer open te krijgen?

Zie nu bij Eigenschappen dat er staat : Wordpad MFC-toepassing.

Zit hier misschien de fout in?

Laatst bewerkt:
Hoi e.h.severin,

Kun je het bestandje hier plaatsen, dan kunnen er meerdere mensen naar kijken.

Als je op een vraag reageert dan heb je een vakje waar je de tekst in kan typen.
Daaronder staat een vak met als kop OVERIGE OPTIES.

In dat vak staat een knop BEHEER BIJLAGE.
Als je daarop klikt dan kun je daar via de knop BROWSE je bestandje toevoegen (ik dacht maximaal 100kb). Met de Knop UPLOAD kijk je deze dan plaatsen.

Suc6

Als je op een vraag reageert dan heb je een vakje waar je de tekst in kan typen.
Daaronder staat een vak met als kop OVERIGE OPTIES.

In dat vak staat een knop BEHEER BIJLAGE.
Als je daarop klikt dan kun je daar via de knop BROWSE je bestandje toevoegen (ik dacht maximaal 100kb). Met de Knop UPLOAD kijk je deze dan plaatsen.

Suc6

Hallo Arno,

Je hebt het heel duidelijk uitgelegd, maar ik krijg steeds de melding |Ongeldig Bestand.
Ik zie RTF als extensie staan. \het is dus een opgeslagen document in wordpad getikt. Dan wordt het toch een RTFbestand? Zit hier de fout misschien?

Hoi e.h.severin,

Sorry mijn fout. Ik was eventjes vergeten dat het een RTF bestand was en geen DOC.

Als je weet hoe je het betand kunt zippen dan kun je hem toch nog uploaden.

Laatst bewerkt:
Hoi e.h.severin,

Bij deze plaats ik het bestandje namens jou.

Ik heb er zelf ook eventjes naar gekeken, en kan je zeggen dat dit bestandje helemaal leeg is.

Hier valt mijn inziens niets meer aan te redden.

Bijlagen

Hoi e.h.severin,

Bij deze plaats ik het bestandje namens jou.

Ik heb er zelf ook eventjes naar gekeken, en kan je zeggen dat dit bestandje helemaal leeg is.

Hier valt mijn inziens niets meer aan te redden.

Nou Arno, ik dacht echt dat er nog tekst in stond. Ben dit dus kwijt. Kan ik nu ophouden met zoeken.
Je wordt heel erg bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt.

groetjes Gerda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan