kan draadloos internet niet vinden na opnieuw vista installatie op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

armdejonge

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2010
Ik heb op mijn laptop (packerd bell) opnieuw Vista geinstalleerd met een vista-cd. Mijn eigen recovery cd werkte niet dus heb vista van een andere laptop gebruikt (van medion).
Nu kan ik op de packerd bell geen draadloos internet meer krijgen, ondanks dat de wifi knop aanstaat. Moet ik dan nog wat aparts installeren?? De laptop zegt: kan servicenaam niet vinden en kan geen draadloos internet vinden. Wat moet ik doen??????

De drivers downloaden(via andere verbinding vriend o.i.d.) bij je moederbord/pc fabrikant vermoedelijk Packard Bell dus.
Ga naar de website en vul alle gegevens in betreffende je pc type,model evt serienr. enz.
Daar kun je alle drivers downloaden die op jouw pc betrekking hebben,te beginnen met de chipsetdriver die ook als eerste geïnstalleerd moet worden. Daar zal ook je WirelessLan-driver en de gewone Lan-driver staan,dat is de reden dat je nu geen draadloos en waarschijnlijk ook geen bedrade verbinding kunt maken.

Laatst bewerkt:
nou gekeken, maar op de packerd bell site staat een andere realteknummer dan dat ik met vista heb geinstalleerd. Moet ik dan die realtek downloaden die op de packerdbell site en dus officieel bij de laptop hoorde of moet ik de driver downloaden die vista aangeeft (die vista die ik dus net op de laptop heb gezet). Het lijkt mij het laatste, maar zeker weten doe ik dat niet

Download PcWizard2010 en kijk welke versie je echt op je pc/laptop hebt.Mijns inziens moet je de originele driver downloaden.Die Vista-versie is ook 32-bits?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan