kan driver nog steeds niet instalere:S:S?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik ben hier bekend 100% gıstere en dıe dag daarvoor had ık een topıc dat als me drıver voor vıdeokaar wou ınstalere nıet goed gıng toen hebbe ze mıj dat verteld doe eens je xp full clean gedaan duurde ongeveer 2uurtjes nou wat blıjkt als ık me drıver weer ınstaleer geeft dıe nu geen foutmeldıng maar dan start dıe programma nıet op en als ık me pc opnıeuw heb opgestart kom er zo een automatısche ınstalatıe b.v van mp3 usb stıck enz oke ık doe volgende maar lukt nıet na 10seconde geeft dıe het al op en dan zegt dıe nıeuwe drıver ofz nıet gevonde het ıs een atı shappıre 2600pro agp.

Laatst bewerkt:
zou je misschien je zinnen eens kunnen afbreken met een punt.
dit is niet te lezen.

Ok, als je het met de generieke drivers van ATI niet kunt fixen:
Ga naar deze site, doe zoals in de bijlage staat, en klik op het 'floppydiskje' bij de bovenste driver die je na Submit in beeld krijgt.

Als zelfs de fabrikant geen goede drivers heeft, dan wordt het echt 'irritant'... ;)

Tijs.

Bijlagen

• sapphire_2600AGP_XP.JPG
    sapphire_2600AGP_XP.JPG
    95,2 KB · Weergaven: 38
owja nog iets die instalatie van ati zeg maar is anders is er geen andere instalatie die andere versie zeg maar?

Je kunt op mijn link (zie hierboven) meerdere drivers kiezen, Catalyst 9.11, maar ook andere/oudere versies.

Tijs.

ja kijk bij de instalatie gaat het goed geen gezeur niks maar als ik me pc opnieuw opstart gaat me beeld naar andere resolutie en dan zegt die automatische nieuwe hardware gevonde en daarna zegt die hardware instalatie mislukt en die programma van ati wıl ook niet ope

Die hotfix zit (ook) in de drivers die ik onder jouw posting gelinkt heb. Er zijn dus 2 keuzes voor de topic-starter.

Tijs.

Was dat voor mij bedoeld zo ja begrijp ik het niet helemaal geloof ik

Graag gedaan, heel fijn dat het allemaal gelukt is! :)

Wil je nog even terugmelden of je een Sapphire driver hebt gebruikt (mijn link) of die van Modag (zijn link)?
Indien mijn link: Heb je de bovenste gebruikt (9.11) of een oudere versie?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan