Kan driver voor Samsung D500 telefoon niet zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter iet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iet

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2003
Beste Help mij,

Ik heb zojuist een driver geintalleerd voor mijn Sansung D500 telefoon. Ik heb deze telefoon met een usb kabel aan mijn PC gehangen. Nu zegt de PC dat er nieuwe hardware gevonden is maar ziet niet dat het om deze telefoon gaat. Als ik dan vervolgens zeg dat de PC de nieuwe hardware driver moet gaan zoeken dan kan hij deze niet vinden. Weten jullie een oplossing??

Alvast bedankt, Iet

Wat je kan doen is de software volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, wel goed lezen in welke volgorde je het een en ander moet installeren. Bij nokia is het het geval dat je eerst de kabel moet installeren en dan pas de software voor de telefoon.

Anders kan je de nieuwste (in hoeverre die cdrom bij de telefoon oud is) software installeren, deze is te downloaden via Driver, misschien kan je anders via de service van samsung meer te weten komen over je probleem; FAQ

Groet en succes

Geplaatst door iet
Beste Help mij,

Ik heb zojuist een driver geintalleerd voor mijn Sansung D500 telefoon. Ik heb deze telefoon met een usb kabel aan mijn PC gehangen. Nu zegt de PC dat er nieuwe hardware gevonden is maar ziet niet dat het om deze telefoon gaat. Als ik dan vervolgens zeg dat de PC de nieuwe hardware driver moet gaan zoeken dan kan hij deze niet vinden. Weten jullie een oplossing??

Alvast bedankt, Iet

Hoe kom je aan die usb kabel?? moet je die in de winkel kopen?? en zo ja, wat kost zo'n geintje ??

kabel aan telefoon

Leuk die pc kabel aan je telefoon....
Maar is het hetzelfde als de bleutooth optie?
Het leuke is als je ook bij de java applicaties kunt komen om er spelletjes bij te zetten.
Deze optie heb ik niet met bleutooth kunnen bereiken.
Is dit met usb/com wel mogenlijk?

Wat houdt dat bluetooth nou precies in? en wat is het verschil tussen bleutooth en USB ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan