Kan echt helemaal geen spellen meer spelen, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Kan echt helemaal geen spellen meer spelen, wat nu?

Probleem sinds: Laatste vernieuwing door me oom, die altijd mijn pc's en die van me ouders update, hij is onze computerexpert in de familie.

Probleem: Mijn 2 belangrijkste schijven, waarmee ik dus spellen kan spelen, genaamd de DVD en CD rom schijf, dacht dat die F & G heette, zijn er niet meer, 100% verdwenen. Ik heb geprobeerd via instellingen het te veranderen, maar nergens kan dat, oftewel nergens kan in instellingen vinden die zorgen dat ik weer kan spelen. Probeer ik dus bij "Hulp Nodig" te zoeken, lukt het niet omdat me beveiliging zogenaamd te streng is. Gebruik Norton Antivirus 2007, en ja die is echt GEWELDIG, op zekere zin qua de virussen, maar voor me pc, ist een rot ding.

Tips die ik opgevolgt heb:
- Verwijderen alle spellen: Gedaan, op 3 na, die ik niet kan verwijderen omdat ik die van me vrienden heb geleend, en dus nooit meer kan krijgen.

Het is erg irritant dit probleem, ik heb ongeveer 8 weken lang me dood moeten vervelen, eerst omdat me ma me pc liet weghalen voor die update's, daarna door werk waar ik niks aan vond en nu me schijven die het niet doen. En iedereen in mijn familie is zo KOPPIG om niet te luisteren, en me hier dus dood te laten vervelen tot in de eindigheid.

Dus, heeft hier iemand nog tips?

BTW ik kan niet opnieuw alles zeg maar herstarten, wij hier thuis hebben niks om dat te doen.

Dus iemand?

Een échte expert, die oom....! Heeft hij er soms dingen afgegooid [Nero, ofzo?]

Staan de drives nog wel in apparaatbeheer? [eventueel met geel vraagteken]
Maak de PC open en controleer de kabels van de drives [misschien losgeraakt tijdens transport]
Zit de kabel [platte grijze] vast, haal hem dan los en start op..... sluit daarna weer af, steek de kabel terug en start opnieuw op...

Werkt dit niet, meld je dan weer even, dan moeten we een andere truc proberen...

ErpCity:

Heeft hij er soms dingen afgegooid [Nero, ofzo?]:
- Niet dat ik weet.
Staan de drives nog wel in apparaatbeheer?:
- Der staat wel wat, over deze drives, maar er staat dat alles goed werkt dus.
Zit de kabel [platte grijze] vast, haal hem dan los en start op..... sluit daarna weer af, steek de kabel terug en start opnieuw op...
- Mhh ff een schroevendraaier dan vinden.

Harry Snor:
Staat er bij de spelers in apparaatbeheer een geel uitroepteken ?
- Niet dat ik ziet.

weer zo'n geval van een familie lid dat expert op pc gebied is en dan meer kapot maakt dan je lief is, (wil je oom niet afkraken, maar was beter geweest dat hij eerst alle veranderingen aan jou had voorgelegt alvoren hij ze doorvoerde).
je zou je oom het voor kunnen leggen, als expert moet hij weten wat hij deed om dit te veroorzaken.
al met al blijft een expert in de familie toch wel handig, je pc iedere keer naar de winkel brengen kost ook handen vol met geld.
heb dit zelf opgelost door een stoomcursus pc bouwen te volgen, je leert erg veel in korte tijd.

leon

weer zo'n geval van een familie lid dat expert op pc gebied is en dan meer kapot maakt dan je lief is, (wil je oom niet afkraken, maar was beter geweest dat hij eerst alle veranderingen aan jou had voorgelegt alvoren hij ze doorvoerde).
je zou je oom het voor kunnen leggen, als expert moet hij weten wat hij deed om dit te veroorzaken.
al met al blijft een expert in de familie toch wel handig, je pc iedere keer naar de winkel brengen kost ook handen vol met geld.
heb dit zelf opgelost door een stoomcursus pc bouwen te volgen, je leert erg veel in korte tijd.

leon

Probleem is opgelost:D

Me oom was zo klunzig geweest om bij Systeembeheer -> Computerbeheer - Schijfbeheer. De CD ROM en DVD rom geen schijf toe te reiken. Gelukkig maar:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan