Kan een belangrijke map niet meer openen !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

olaf88

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
131
Hoi,

Om een lang verhaal kort te maken:
Ik heb een externe harde schijf (I:\) Met een map die ik had gemaakt "NATHAN-LAPTOP"
Dit is dus toevallig ook de naam van mijn laptop.

Nu wou ik een backup maken naar deze schijf maar natuurlijk noemde miijn laptop de backup ook "NATHAN-LAPTOP" dus sloeg hij alles op in die map maar
kon ik die niet meer openen. Nu kan ik hem openen (rechtermuisknop,openen) en heb ik de backupbestanden verwijdert maar geeft hij nog altijd de waarschuwing
"Wil je de bestanden terugzetten" Hoe los ik dit op dat ik deze map terug normaal kan openen. Dit is een belangrijke map met al mijn documenten en mijn programmas...

Wie helpt mij ?

pc1.png

pc2.png

pc3.jpg

pc4.png

pc5.png

olaf88
 
Ik zie dat Windows het icoontje heeft veranderd. Het is dus geen gewoon map meer. Je kann kijken of je ergens een handleiding kann vinden deze map weer als gewone map te zien. Maar ik vrees dat je tijdens het backuppen de oude map hebt overschreven, en dat het nu vrij moeilijk zal worden om alles weer terug te zetten.

Indien dat überhaupt kann.
 
zie pc2.png hierboven. Hij ziet het nog wel als "bestandsmap"
 
Het gaat bij Windows niet om de naam, maar het icoon. Meer kan ik ervan niet maken.
 
Volgens mij snap je mij niet helemaal...
De bestanden kan ik nog bekijken enzo maar ik kan de map niet meer openen op eend deftige manier...
 
Je kan nog de naam zien, maar ik vrees dat de bestanden beschadigt zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan