kan een link in een e-mailbericht niet meer openen in windows live mail 2011

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh oke zover.

Probeer deze nog eens:

- Ga naar Start
- Klik op Standaardprogramma's
- Klik op Uw standaardprogramma instellen
- Ga naar Internet Explorer 9 en kies om deze als standaard in te stellen
- Doe dit ook voor je e-mail client
- Klik nu op het pijltje (links boven) om een pagina terug te gaan
- Kies de optie Programmatoegang en standaardprogramma's instellen
- Nu krijgt u 3 keuzes, van deze 3 maakt u Aangepast groter (aan de rechter kant op de pijltjes omlaag klikken)
- Bij standaardwebbrowser en standaard e-mailprogramma kies je: De huidige webbrowser / e-mailprogramma gebruiken
- Bevestig dit door op OK te drukken.

Dit heb ik al in een eerder stadium gedaan, maar doe het nu nog een keertje voor het zekere. Maar het werkt ook zo nog niet, wel als ik naast de geselecteerde koppeling ga staan en op ENTER klik word hij blauw.
Gr, @xa

Dit heb ik al in een eerder stadium gedaan, maar doe het nu nog een keertje voor het zekere. Maar het werkt ook zo nog niet, wel als ik naast de geselecteerde koppeling ga staan en op ENTER klik word hij blauw.
Gr, @xa

Nou dan is er toch iets mis met het een en ander maar kan hier niet geheel begrijpen wat nu het probleem werkelijk is. :evil:

Ik weet het ook even niet meer, ik ga uit van mijn oude situatie met Windows Live Essentials 2009. Na het installeren van de aangeboden update is het probleem begonnen, wat ik ondervind is, als ik een link/koppeling wil verzenden dus zo: Pagina > Koppeling per e-mail verzenden... opent zich Windows Live Mail maar de link/koppeling in het venster is ZWART en niet bruikbaar voor op te klikken. Dat is het probleeem kort door de bocht genomen.
Gr,@xa

Ik weet het ook even niet meer, ik ga uit van mijn oude situatie met Windows Live Essentials 2009. Na het installeren van de aangeboden update is het probleem begonnen, wat ik ondervind is, als ik een link/koppeling wil verzenden dus zo: Pagina > Koppeling per e-mail verzenden... opent zich Windows Live Mail maar de link/koppeling in het venster is ZWART en niet bruikbaar voor op te klikken. Dat is het probleeem kort door de bocht genomen.
Gr,@xa

Ik zie alleen dat er verschil is tussen windows mail en windows live mail, zeg maar de vervanger.
Ik heb dit nog eens even gedaan en dan gaat het wel. Maar dat is ook niet de goede. :evil:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Send-a-webpage-in-a-Windows-Mail-message

Er is mij worden gevraagd of dit probleem al is opgelost, nee dus!! wacht nog met alle geduld op een goede oplossing.
Gr, @xa

Ik ben ook nog steeds benieuwd, maar volgens mij is dit geblokkeeerd vanwege veiligheidsoverwegingen, anders kan ik het niet verklaren. Je hebt (We) hebben alles al geprobeerd en niets helpt. Ben eens benieuwd wie dit dan wel weet. Of het bestaat helemaal niet. Alleen de tips die ik gaf schijnt te werken. :(

Bedankt voor je reactie, we hebben geduld tot dat we de oplossing weten.
Gr, @xa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan