kan een socket A 3000 mhz trekken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
zie bijlage: everest zegt dat de maximale kloksnelheid 3000 mhz zou zijn:confused: maar een socket A trekt tog niet zoveel? ik vraag dit omdat ik nog altijd van plan ben om een nieuwe cpu te kopen. maar als het verschil niet te groot is zou ik willen overklokken(met multiplier te verhogen en dus te unlocken) maar nu wil ik eerst weten of mijn moederbord egt zo hoog kan gaan, en anders wat het hoogste is als 3000 mhz niet het hoogst is:)(zou willen gta san andreas draaien maar me cpu is beetje aan zwakke kant:()

Bijlagen

• overklokken.gif
    overklokken.gif
    43,4 KB · Weergaven: 46
dat ligt aan je (merk &) type moederbord...

wat voor moederbord heb je?
daarbij staat dan wel meestal aangegeven wat het maximum is.

PCCHIPS M825VXX(op de site van pcchips zeggen ze dat het niet bestaat:confused: )

ik kan vrijwel nergens het maximum aantal MHz/GHz voor welk type PCChips moederbord dan ook vinden...

misschien dat je de handleiding nog hebt dat je daar eens in moet kijken?

Ik denk dat je het beste even contact kunt zoeken met PCChips via e-mail of telefoon voor de snelste resultaten.

bedankt:D dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had

niks te danken,

soms hoef je niet zover te denken en te zoeken voor een snelle en simpele oplossing ;)

tjah, nu alleen nog op een antwoord wachten:thumb: (hopelijk duurt het niet zolang:()

pff, krijg geen antwoord:( kzal es aan de lokale pcboer gan vragen, die zal het wel weten

*knip*
{mod edit}Zie bericht hier onder{Mod edit}

Laatst bewerkt door een moderator:
@karimpjuh,
Welkom op Helpmij.:)

Dit is niet een manier om mensen te helpen. Als je de huisregels goed hebt door gelezen(waarmee je akkoord bent gegaan), Dan weet je dat nutteloze antwoorden plaatsen niet is toegestaan hier.;) Het bericht heb ik dus aangepast..

Geheugen steuntje:
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Back ontopic.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan