Kan een spel niet verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ElsyV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Ik probeer bij programma's en onderdelen een spel te verwijderen.
Maar ik krijg deze foutmelding:

setup kan de installatie-engine niet starten.
Fout bij laden van type DLL-bestand.

Hoe krijg ik dit spel toch van mijn pc af?

Het spel werkt niet meer neem ik aan?
En om welk spel gaat het?

De spellen werken nog wel maar onze kinderen hebben nu zelf een pc en ik wil ze van mijn pc afhalen.

- RollerCoaster Tycoon 2
- The Sims de luxe

je kunt ze alletwee niet verwijderen?

je kan het ook altijd nog handmatig doen. want ik neem aan dat deze actie is om schijfruimte te winnen?

of eerst weer installeren en daarna proberen de deinstalleren,dan heb je kans dat die DLL gerepareerd is
of gebruik de gratis UNINSTALLER http://www.revouninstaller.com/

of met de hand de mappen verwijderen van dat spel

Laatst bewerkt:
je kunt ze alletwee niet verwijderen?

je kan het ook altijd nog handmatig doen. want ik neem aan dat deze actie is om schijfruimte te winnen?

Even zodat je het zelf ook weet: Games & programma's hebben verschillende registerwaarden. Uiteraard worden deze verwijdert zodra je het spel deinstalleerd d.m.v. CCleaner (Heeft een uninstall optie) maar ook via Alle Programmas -> Deinstalleren.

Zodra jij zelf de map van het spel / programma verwijdert, blijven de registerwaarden bestaan. Hier word de PC langzamer door, omdat het register steeds voller raakt. (Dat is weer een minpunt van Windows. Het register kan groot worden waardoor alles langzamer word.)

@ Gezinsmanager,

Mooi dat het gelukt is !

@ Bertus,

Bedankt voor het programma. Kan ik ook wel gebruiken.

Hier word de PC langzamer door, omdat het register steeds voller raakt. (Dat is weer een minpunt van Windows. Het register kan groot worden waardoor alles langzamer word.)

Hierover strijden zich de geleerden.

"volledig akkoord met de toon in het artikel.
Het register opschonen enkel om het Windows (merkbaar) sneller te maken is een utopie.
Soms is een registercleaner nodig, zoals na een infectie, of als bepaalde software zich niet goed gedraagt omdat er nog register items aanwezig zijn van een vorige installatie".

Zie bijv. : http://www.oplossing.be/index.php?topic=35014.0

Laatst bewerkt:
Hierover strijden zich de geleerden.

"volledig akkoord met de toon in het artikel.
Het register opschonen enkel om het Windows (merkbaar) sneller te maken is een utopie.
Soms is een registercleaner nodig, zoals na een infectie, of als bepaalde software zich niet goed gedraagt omdat er nog register items aanwezig zijn van een vorige installatie".

Zie bijv. : http://www.oplossing.be/index.php?topic=35014.0

Ik neem aan dat jij het gedeelte doelt waar ik heb neergezet dat de pc langzamer werd?

Daar heb ik geen geleerde voor nodig om dat te laten zien. Pak een PC waar een installatie van een jaar op staat. Gewoon huis tuin keuken pc. Pak CCleaner erbij, laat die het register opruimen. Ik merk weldegelijk het verschil. (Of begrijp ik jou reactie nu verkeerd?)

Nota: Ik ga nu je link volgen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan