Kan een website niet laden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reintjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2014
Hallo,

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar ik denk dat het met mijn draadloze netwerk te maken heeft omdat het probleem zich ook voordoet op andere computers bij mij thuis.

Het probleem is dat ik verschillende download links niet kan openen, wat toch erg vervelend begint te worden. Dit komt er voor te staan (Zie afbeelding).

Naamloos.png

Hoe verhelp ik dit?

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Er zijn best wel veel mensen die hetzelfde probleem hebben ondervonden.
Er worden dan ook meer oplossingen genoemd en bij verschillende probleemhouders was het niet elke keer dezelfde oplossing die het probleem oploste:

- iemand verwijderde de plugin 'sociable' waarna het probleem bleek opgelost
- een ander bleek alleen last te hebben met de versie 3.4 van WP (niet met een oudere)
- weer iemand anders loste het op door de cache en cookies van Chrome te wissen
- en weer een andere loste het op door zijn browser opnieuw te installeren.

Een diversiteit aan oplossingen dus.

Hoi, gast0225

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb al die dingen geprobeerd maar niks helpt, het komt overigens in elke browser voor (Opera, Internet Explorer, Firefox en ook chrome). Zijn er nog meer oplossingen?

De melding geeft mij toch de indicatie dat de webserver wel een verzoek/"klik" ontvangt maar er niets mee doet / geen resultaat terugstuurt. Dus dat het geen probleem op je eigen pc's/laptops betreft.
Ik kan me niet voorstellen dat dat op elke website verkeerd gaat.
a. Ga eens naar een website met simpele downloads en kijk of je daar wel kunt downloaden. Voorbeeld van zo'n site: http://live.sysinternals.com
b. Ik zie het woord "Download links" staan. Doe ons eens zo'n link, dan kunnen we testen wat het bij ons oplevert.

Tijs.

Die link werkt hier ook niet (zowel niet in Firefox als in Internet Explorer): "De verbinding werd geherinitialiseerd" (in Firefox) en "De webpagina kan niet worden weergegeven" (in Internet Explorer).
Lijkt me dus dat wat ik zei correct is: Ligt niet aan jouw pc's/laptops maar aan de server waar je het vandaan haalt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan