kan eigen netwerk niet vinden wel de andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

rctromp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
hallo allemaal

ik heb me een tijd geleden geregistreerd maar nu heb ik een merkwaardig probleem

ik heb internet+bellen en zit met een laptop te internetten ging een tijdje goed maar nu ongeveer 3 á 4 weken heb ik een probleem af en toe zie ik de experiabox maar meestal niet meer wel met een andere laptop

alles staat goed want iemand anders heeft ook nog er naar gekeken die bekend is met ict

ik heb ook een gigaset usb adapter 108 op de laptop gehad vandaag en toen vond ik de netwerk wel wat kan er wezen ?

ik heb geen hardware probleem want ik heb deze laptop al ruim een halfjaar.

ik zie wel andere netwerken

Laatst bewerkt:
hallo allemaal

ik heb me een tijd geleden geregistreerd maar nu heb ik een merkwaardig probleem

ik heb internet+bellen en zit met een laptop te internetten ging een tijdje goed maar nu ongeveer 3 á 4 weken heb ik een probleem af en toe zie ik de experiabox maar meestal niet meer wel met een andere laptop

alles staat goed want iemand anders heeft ook nog er naar gekeken die bekend is met ict

ik heb ook een gigaset usb adapter 108 op de laptop gehad vandaag en toen vond ik de netwerk wel wat kan er wezen ?

ik heb geen hardware probleem want ik heb deze laptop al ruim een halfjaar.

ik zie wel andere netwerken

het leek opgelost door een andere kanaal te kiezen maar helaas was het maar 1 avondje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan