kan enkele drukknoppen niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

the orientals

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
dag allemaal

ik heb onlangs een DOC file moeten omzetten in PDF voor mijn eindwerk.
ik heb DOC2PDF programma geinstalleerd.
er worden buttons bij geplaatst in word.( dus als je word opend dan krijg je die buttons mee te zien)
maar als ik het programma verwijder dan blijven die buttons staan.
ik weet echt geen mannier om die buttons te verwijderen.

kan iemand mij soms helpen met dit probleem.ik wil echt zo snel mogelijk afgeraken van die stomme buttons :s

alvast bedankt.

In principe bedoel je dus dat wanneer je Word verwijderd, je de buttons blijft zien? Misschien kun je ze even opzoeken in Program Files (C-schijf) of opzoeken met de zoekfunctie van Windows en ze vervolgens verwijderen.

Die zouden bij het deinstalleren (via configuratiescherm > software gedaan?) ook moeten verdwijnen.
Waarschijnlijk kun je ook uit de weg krijgen door rechts te klikken op de werkbalk en dan de werkbalk doc2pdf weg te vinken (als die nog vermeld staat)

Mogelijk krijg je het anders weg met revo

mvg leo

Laatst bewerkt:
RE: kan buttons in word niet verwijderen

beste mensen

alvast bedankt voor te helpen.:thumb:
voor de duidelijkheid als ik het programma DOC2PDF eerst installed en dan terug verwijder
dan krijg ik die buttons nog altijd van die DOC2PDF ik heb alles verwijderd van de C drive.
het is niet dat ik word wil verwijderen.
sorrie voor de onduidelijkheid.
nog suggesties hoe ik die buttons weg krijg van word? liefst manueel zonder een ander programma te installen.

alvast bedankt

greetz

X

In word menu beeld > werkbalken en dan het vinkje weg halen bij doc2pdf

Een screenshotje van de knopppen zou helpen als dat daar niet staat.

bedankt voor u reacti .

maar dan is het nog niet echt volledig verwijderd van de computer. ik zou het volledig van de computer willen verwijderen. manueel dan he zonder een program te gebruiken.

enige idee.?

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan