kan er een vidio kaart in mijn dell??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralfynator

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
hallo

ik heb laatst een videokaart kaart voor mijn dell dimenson3100 gekocht een pci-e
die pasten niet dus ben ik met de hele computer naar de winkel gegaan huh zijden er past alleen een tv kaart in dus ik thuis op het Internet gezocht ik las op een forum dat er wel degelijk op een andermanier een video kaart in kan op welke wisten ze allen niet dus ik een paar dagen later de dell gebeld na een hele strijd om niks kreeg ik iemand aan de lijn die het zou weten die had me bijna een ATI kaart aan gesmeert waar van ik al zijn die Nvidia mijn voor keuring merk was heb ik gevraagd waar om die wel en die andere niet daar wist ze geen antwoord op... dus heb ik nog even om bevestiging gevraagd en toen zij ze dat hij toch weer niet pasten
DUS EVEN NIKS TEGEN DELL GOED MERK DAAR NIET VAN

dus mijn vraag kan er nou een videokaart in een dell dimenson 3100??

Groeten Ralf

ps voor info over mijn computer zeg er even bij waar het staat

ja oké bedankt dan weet ik genoeg:thumb:
jammer van dell had nog gevraagd of die computer goed voor games was dus er zit nog extra RAM en normaal geheugen dus jammer van deze on board kaart

Groeten Ralf

Zie vooral ook pagina 65: Klik
Het is een redelijk 'oud' beestje dus ik zou er geen Euro-energie meer insteken als ik jou was.

ps. als je toekomstige vragen in korte zinnen typt, met vooral punten en komma's erin verwerkt, zijn deze stukken beter leesbaar dan dat jouw vraag nu is.

Laatst bewerkt:
ja dat is wel zo maar ja
ik heb ondertussen al een laptop maar dat is ook niet echt een gamemonster dus ik dacht dat is toch een computer daar kan je meer mee met videokaart in bouwen en ding;)

Groeten Ralf

Wat jij op dat forum las is 100% correct, jij kunt een losse videokaart plaatsen, alleen niet pci-e of AGP, maar slechts een pci kaart en dáár word je niet veel vrolijker van............

Ik was mijn bericht nog aan het veranderen toen jij mijn tekst "ving". Zie mijn aangepaste bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan