Kan er iets gebeuren als je een 65W lader op een 180W laptop aansluit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcell96

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Ik heb dus net mijn "noodlader" ontvangen van coolbue omdat ze mijn lader niet op voorraad hebben voor mijn laptop.
Mijn laptop heeft normaal een 180W lader maar de noodlader die ze mij hebben opgestuurd is een universele van alleen maar 65W.
Hij laad de laptop op en alles lijkt normaal maar ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld een spel ga spelen dat er iets zal misgaan?
Alvast bedankt!

ps. de lader is nu wel erg heet aan het worden terwijl ik alleen op chrome zit :/

Laatst bewerkt:
Ja dat wel, 19 volt.
De orginele lader heeft trouwens 7.9A....

Laatst bewerkt:
ik zou bijna zeggen dat de 65W adapter véél te licht is als vervanging ....

Hoi,

Hoi als je gaat gamen zal de accu evengoed leeg lopen deze lader kan dat nooit bij benen ik zou dus niet gamen.;)

Werkt inderdaad voor geen meter, net geprobeerd :(

Dat ding is idd alleen bedoeld om mee op te laden, niet om de lap ermee te gebruiken en zeker niet met games.

Ik verwachtte gewoon een 150/180W lader, zo kun je helemaal niks met je laptop :(

Ik ga toch even bellen, ze zeiden dat ze niet weten hoe lang het duren zal voordat ze de lader in voorraad hebben + ik wachtte al 3 weken hiervoor op alleen een reactie -_-

Mijn scherm knippert nou ook soms van accu (lage helderheid) naar aangesloten (hoge helderheid) :(

Hoi,

Als je hem daar moet betalen kan je net zo goed eventueel ergens anders kijken voor een lader.

Ik betaal niks,
Het is gewoon garantie....

Toen ik de laptop kocht (10 maanden geleden) piepte de originele lader dus kreeg ik een andere goedkopere fujicu lader of zo iets, die wel 180W had.
Drie weken geleden begaf het aansluiting puntje het terwijl ik het maar hoogstens 20 keer erin en eruit heb gehaald.

Nu hebben ze gezegd niet te weten wanneer de originele lader op voorraad kan zijn dus dat ik een vervangende noodlader zou krijgen totdat ik die krijg.
Ik ga even bellen en kijken wat ze te zeggen hebben...

Laatst bewerkt:
Welk merk/type laptop heb je?

Hoi

En waarom wordt er dan niet gewoon een Lader van msi geleverd?

Geen idee, ze hadden eerst de fujicu lader opgestuurd naar msi ter reparatie en toen kregen ze een bericht terug dat het natuurlijk niet hun lader is -_-

Hoi,

Zou daar maar eerst eens om vragen je gaat toch er niet mee accoord met een ander merk, gewoon vragen om de orginele had je eigenlijk al met de eerste keer moeten doen;).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan