Kan er iets gebeuren als je een 65W lader op een 180W laptop aansluit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig -_- het spijt de man aan de telefoon en hij zal zo snel mogelijk dit probleem doorgeven aan mensen die er "wel iets aan kunnen doen" omdat hij er blijkbaar niks aan kan doen :(

Daarom kreeg ik ook de noodlader, dat was bedoeld om in de tijd dat ik de originele lader niet heb mijn laptop te kunnen gebruiken...

Hoi,

Maar vorige keer had je ok al genoegen genomen met een andere als ik dit goed lees:
Toen ik de laptop kocht (10 maanden geleden) piepte de originele lader dus kreeg ik een andere goedkopere fujicu lader of zo iets.
Dus daarom nu gewoon er opblijven staan dat je de orginele wilt en niets anders.

Toen was ik al blij dat ik mijn laptop kon gebruiken na het lang wachten dus maakte het me niet zo uit dat het niet de originele was, ik wilde niet nog langer wachten om de originele te krijgen.
Nu kon ik kiezen voor de originele of waarschijnlijk weer dezelfde en omdat ik de originele wilde moest ik wachten en gaven ze mij de noodlader kado.

Yep, ik hoop maar niet dat de lader doorbrand of zo iets, hij is nu heel erg heet :rolleyes:

Ik denk dat het minder zwaar voor de lader word als mijn accu eenmaal opgeladen is, (nu 88%)
Ik heb mijn toetsenbordverlichting uit gezet en de laptop in energiebesparingstand gedaan...

Voor de gene die dit willen weten.
Ik heb gisteren een tweede 90W noodlader toegestuurd gekregen,
Volgende week zal ik als het goed is de originele lader ontvangen ;)

Hoi,

Vreemd dat ze geen grotere sturen maar laten we maar hopen dat ze de originele opsturen;)

Gisteren de originele voeding gekregen zonder 3 pins netsnoerkabel -_-
Meteen erna een mail gestuurd en vandaag een 2 pins netsnoerkabel binnen gekregen van ze !!!!!

Dus even een boze mail gestuurd met een plaatje en uitleg over het verschil tussen die twee :evil:
Of ze houden mij voor de gek of ze hebben echt totaal geen idee waar ze mee bezig zijn, en ik vrees het laatste.....

Laatst bewerkt:
die 3 pins netsnoerkabel heb je inmiddels??

maar je hebt inmiddels een ander snoertje? Anders heeft een HANDYman er vast wel 1....

Ja ik heb een of andere 10 jaar oude van een scherm dat ik niet gebruik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan