Kan er iets verloren gaan als ik formateer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wawahoe

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Berichten
90
Hallo,
Ik heb een 110C-1110SD Compaq mini laptop, het heeft geen plek om CD's erin te zetten, daarom heb ik dus een andere, via USB. Toen ik dit kreeg zat er in de doos geen speciale formateer CD. Ik heb nou wel een aparte, maar als ik daarmee formateer (alles resetten dus, dat alles wat ik heb gedownload weg gaat enzo, en alleen maar belangrijke dingen overblijven), kan het dan zijn dat belangrijke dingen zoals explorer.exe en bestanden voor bijvoorbeeld de internet (ik gebruik draadloze) weggaan, en dat ik deze laptop dus weg mag gooien?



M.V.G, wawahoe.
 
Hallo,
Ik heb een 110C-1110SD Compaq mini laptop, het heeft geen plek om CD's erin te zetten, daarom heb ik dus een andere, via USB. Toen ik dit kreeg zat er in de doos geen speciale formateer CD. Ik heb nou wel een aparte, maar als ik daarmee formateer (alles resetten dus, dat alles wat ik heb gedownload weg gaat enzo, en alleen maar belangrijke dingen overblijven), kan het dan zijn dat belangrijke dingen zoals explorer.exe en bestanden voor bijvoorbeeld de internet (ik gebruik draadloze) weggaan, en dat ik deze laptop dus weg mag gooien?



M.V.G, wawahoe.

Waarom zou je willen/moeten formatteren ?
 
Laatst bewerkt:
Mijn laptop gaat heel sloom, en daarom wil ik het dus formateren.
 
je moet inderdaad defragmenteren, formateren wis je gewoon alles. Dus ja dan verlies je gegevens. Formateren is niet moeilijk hoor, geen cd voor nodig: gewoon bij cmd format in tikken en de rest wijst zichzelf dit moet je echter niet doen, dit is suicide op een mini laptop omdat je niet je besturingssysteem opnieuw kunt instaleren gezien je geen cd-drive hebt. Dit valt wel weer te downloaden maar je moet gewoon even via cmd/uitvoeren/configuratie scherm je laptopje defragmenteren of even cc cleaner gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan