kan excel bijlage in outlook niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katrien Vranckx

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Hoi luitjes,

Ik krijg dagelijks een mail binnen met een 5-tal attachments en krijg ze allemaal open behalve 1... die lukt om de een of andere reden niet meer... en vroeger wel...

Heb de machtigingen al bekeken maar die staat als unrestricted access...

Wat kan het probleem dan nog zijn?

En de extensie is ook correct 'dagplanning.xls'

Kan iemand mij helpen? :o

Hoi,

Het gekke is dat ik dat bij bepaalde bijlagen (allen extensies voor het Office-pakket) soms ook niet lukt.
Wél als ik op de bijlage rechtsklik en kies voor opslaan als .....
En hierna het apart opgeslagen bestand wil openen.

Hoi,

Het gekke is dat ik dat bij bepaalde bijlagen (allen extensies voor het Office-pakket) soms ook niet lukt.
Wél als ik op de bijlage rechtsklik en kies voor opslaan als .....
En hierna het apart opgeslagen bestand wil openen.

Zelfs dat heb ik geprobeerd.... en het lukt nog niet...

Is het als enige een Excel-bijlage, of zijn er meer Excelbijlagen en gaan die wel 'open'
Zijn het er meer en gaat 'deze' als enige niet open, dan zou het natuurlijk ook aan de 'afzender' kunnen liggen ....
Is er maar één Excelbijlage, dan kan het ook aan de koppeling van de extensie met Excel kunnen liggen:

Klik met de rechtermuisknop op het bestand, kies 'Openen met...'
en kijk of het vinkje is geplaatst bij 'Dit type bestand altijd met dit programma openen'

Is het als enige een Excel-bijlage, of zijn er meer Excelbijlagen en gaan die wel 'open'
Zijn het er meer en gaat 'deze' als enige niet open, dan zou het natuurlijk ook aan de 'afzender' kunnen liggen ....
Is er maar één Excelbijlage, dan kan het ook aan de koppeling van de extensie met Excel kunnen liggen:

Klik met de rechtermuisknop op het bestand, kies 'Openen met...'
en kijk of het vinkje is geplaatst bij 'Dit type bestand altijd met dit programma openen'

Het zijn verschillende exceldocumenten waarvan ik telkens 1tje (altijd dezelfde) niet kan openen. Het rare is dat ik het vanop mijn telenet adres wel kan openen en iemand anders ook...
:confused:

Zelfde probleem

Goedendag, Ik heb hetzelfde probleem. Is er al een oplossing voor gevonden?
Alvast bedankt. Groet, Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan