kan .exe-bestand niet verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kira

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Hallo,

Ik ben wat aan het opruimen geweest op m'n harde schijf. Nu merkte ik het volgende: In "c:\documents and Settings\mijn naam\Local Settings\Temp heb ik ook alles leeg gemaakt. doch wat bleek na het opstarten dat er zich opnieuw een exe-bestand had ingezet. Nu heb ik dit bestand willen verwijderen door er rechts op te klikken. Dit gaat echter niet.
Ad-aware verwijdert het wel maar als ik opnieuw opgestart heb dan staat het er terug MET een andere naam. Soms staan er dan 2 exe-bestanden. 1 kan ik dan verwijderen en het andere lukt niet. Verkenner sluit dan gewoon af. Het bestand heeft nu de naam "kgyixsyb.exe". Maar straks heeft het weer een andere naam.
Wie kan mij helpen????
Alvast bedankt.

eens een goeie spywarescan uitvoeren/virusscan ook nooit weg; beide wel met bijgewerkte definities dan he!
en bij resultaten van de scan eens kijken waar het veroorzakende bestand zich bevind

Ik zou maar eens een HijackThis-log in deze sectie plaatsen.
Met alleen dat bestand in veilige modus verwijderen ben je er waarschijnlijk niet, gezien het steed weer terugkomen ervan.
Er zal ook nog wel het één en ander uit het register verwijderd moeten worden.

Guus.

Laatst bewerkt:
Heb het exe-bestand verwijdert in veilige modus(rechtklikken en dan verwijderen lukte niet. Het bestand naar de prullenmand slepen lukt wel) Het is nu wel degelijk weg. Maar voor alle zekerheid heb ik een log-file geplaatst. Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan