• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan file niet vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb in MS Exel een file staan en als ik deze aanklik, dan krijg ik de melding:
Er kunnen door MS Excel geen overeenkomstige gegevens worden gevonden.
Hoe kan dat en hoe te verhelpen?
Groet,
Martin

Is het een hyperlink of zo?

Neen, het is een lijst door mij gemaakt, waar al mijn films in staan.

En dat bestand wil niet open?
Helaas begrijp ik niet veel van de vraag.
Lees het zelf nog eens door.

Op je Pc zal vast een Excel bestand staan, en als je die aanklikt krijg je die melding?

Ik ga naar documenten.
Daar staat mijn Exel bestand. Als ik dat open, dan zie ik de hele inhoud van dat bestand. als ik dan naar zoeken ga en ik tik daar een stuk tekst in, dan krijg ik die melding.
Ik was een beetje onduidelijk.
Groet,
Martin

Je schreef in je startbericht dat je een 'file' (bestand) niet kunt vinden, maar uit je laatste bericht begrijp ik dat wanneer je het bestand opent en een zoekopdracht geeft naar een stukje tekst, dat stukje tekst niet gevonden wordt? Da's een heel ander probleem, dan een bestand niet kunnen vinden.............

Gebruik je Ctrl+F ?

Iki heb me misschien onduidelijk uitgedrukt, maar het gaat dus alleen over een gedeelte van een tekst zoeken .

Wat is de vraag en wat is het probleem? Probeer het eens uit te leggen eventueel aangevuld met het excelbestand of een plaatje met wat je aan het doen bent. In mijn optiek zit er geen voor of achterkant aan hetgeen je hier meldt en dus wordt het ook lastig om er een oplossing voor te verzinnen.

Dat valt wel mee.
Als ik nl zoek met Ctrl+F kan ik gewoon op een stukje tekst zoeken.

Bv. in een cel staat "Hallo allemaal".
Met Ctrl+F typ ik "al" zonder de dubbele quotes.
Klik alles zoeken, en de cel wordt geselecteerd.
Daarnaast heb je nog de opties om te zien om welke cellen het gaat.

Hallo,
Met control F lukt het. at is dus de beste manier.
Bedankt.
Groet,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan